Chiudi annunziu

A squadra di Samsung in carica di i processori Exynos si prepara à presentà ufficialmente a so nova generazione. Questu deve accade u 15 di dicembre di questu annu. Per marcà l'occasione, a squadra hà publicatu una nota di ringraziu annantu à u so contu Twitter oghje cù un video breve è emotivo chì mostra a so gratitudine à i so sustenidori. Ma apparentemente u video hè ancu destinatu à serve cum'è scusa.

In u video animatu, chì hè simplicemente intitulatu "Grazie", pudemu vede un omu chì si stalla in una sedia dopu ghjuntu in casa, apparentemente aspittendu impaziente per qualcosa. Piglia u so smartphone, ma un caratteru animatu l'accumpagna à l'armadiu, induve l'omu trova una chitarra. A squadra Exynos hà accumpagnatu u so tweet cun un simplice "Cari Fans", u post hà suscitatu una discussione accesa nantu à ciò chì aspetta in a seconda mità di questu mese. A squadra Exynos ùn hà micca avutu facili in l'ultimi anni. I so prudutti ùn sò micca stati esattamente accolti cun entusiasmu, è sò stati criticati per fallu daretu à i prucessori Snapdragon, frà altre cose.

Quist'annu puderia esse cunsideratu cum'è u peghju per a squadra Exynos, almenu in quantu à a percepzione publica - l'Exynos 990 hà ricivutu critichi considerablei da l'utilizatori è l'azzionisti. U mese passatu, Samsung hà introduttu l'Exynos 1080 cum'è una suluzione per i so flagships, ma u chipset ùn rapprisenta micca u megliu chì a cumpagnia pò offre. Allora tutti aspettanu ansiosamente l'Exynos 2100, sperendu chì migliurà a squadra. E specificazioni ùn sò micca cunnisciute ufficialmente, ma si dice chì l'Exynos 2100 deve esse fabricatu cù u prucessu 5nm EUV è deve esse cumpostu di quattru core Cortex-A55, trè core Cortex-A78, un core Cortex-X1 novu è un graficu. chip Mali-G78. Pudete vede u video quì:

U più lettu d'oghje

.