Chiudi annunziu

Ciò chì hè statu speculatu in i mesi passati hè diventatu una realità - l'agenzia di u guvernu americanu Federal Trade Commission (FTC) inseme cù quasi tutti i stati di i Stati Uniti hà presentatu una demanda contru Facebook. In questu, a cumpagnia accusa a cumpagnia di violazione di e regule di cumpetizione acquistendu e piattaforme suciali populari in u mondu oghje Instagram è WhatsApp, è prupone di vende.

"Durante quasi un decenniu, Facebook hà utilizatu a so dominanza è u putere di monopoliu per sfracicà i rivali più chjuchi è affucà a cumpetizione; tuttu à a spesa di l'utilizatori ordinariu ", hà dettu u Procuratore Generale di New York, Letitia James, in nome di i 46 stati di i Stati Uniti.

Cum'è un ricordu - l'applicazione Instagram hè stata cumprata da u giant suciale in 2012 per un miliardi di dollari, è WhatsApp dui anni dopu per ancu 19 miliardi di dollari.

Siccomu a FTC hà appruvatu i dui "affare" à u stessu tempu, u litigazione puderia trascinà per parechji anni.

L'avucatu di Facebook Jennifer Newstead hà dettu in una dichjarazione chì a demanda hè "un tentativu di riscriva a storia" è chì ùn ci sò micca liggi antitrust chì puniscenu "imprese di successu". Sicondu ella, e duie piattaforme anu successu dopu chì Facebook hà investitu miliardi di dollari in u so sviluppu.

Tuttavia, l'FTC a vede in modu diversu è dichjara chì l'acquistu di Instagram è WhatsApp era parte di una "strategia sistematica" per quale Facebook hà pruvatu à eliminà a so cumpetizione, cumpresi rivali più chjuchi promettenti cum'è queste piattaforme.

U più lettu d'oghje

.