Chiudi annunziu

Ancu s'è i telefoni smartphones anu guvernatu u mondu per un bellu pezzu, ci sò regioni induve i clienti preferanu sempre i telefoni "stupiti" - in particulare i paesi in via di sviluppu. Ùn ognunu sapi chì u giant smartphone Samsung opera ancu in stu mercatu. È secondu un novu rapportu di Counterpoint Research, sta andendu bè - era u terzu più grande fabricatore di telefunini push-button in u mondu in u terzu trimestre, vende più di 7 milioni di unità.

Samsung sparte u terzu postu cù Tecno è a so parte di u mercatu hè di 10%. Sicondu un novu rapportu, hà sappiutu vende 7,4 milioni di telefuni classici in u penultimu trimestre di questu annu. U capu di u mercatu hè iTel (cum'è Tecno vene da a Cina), chì a so parte era di 24%, u sicondu postu hè u HMD finlandese (vendenu telefoni sottu a marca Nokia) cù una parte di 14%, è u quartu postu hè a Lava indiana. cù 6 per centu.

In a regione di u Mediu Oriente è di l'Africa, u mercatu più grande di u mondu per i telefoni push-button, Samsung hà classificatu quartu cù una parte di solu 2%. U capu inequivocabile quì era iTel, chì a so parte era 46%. À u cuntrariu, Samsung era u più successu in l'India, induve hà finitu secondu cù una parte di 18% (u numeru unu in stu mercatu era novu iTel cù una parte di 22%).

U rapportu hà dettu ancu chì e spedizioni glubale di telefoni classici sò cascate di 17% annu à 74 milioni. À u listessu tempu, l'America di u Nordu hà registratu u più grande "slump", induve e spedizioni sò cascate da 75% è trimestre à quartu da 50%.

U più lettu d'oghje

.