Chiudi annunziu

Da a settimana passata, Samsung hà liberatu u patch di sicurezza di dicembre per i so dispositi (telefoni di l'attuale serie flagship). Galaxy S20 in ogni modu, l'anu ricivutu cum'è parte di a nova versione One UI 3.0 beta in u Novembre), ma solu avà hà revelatu chì bugs risolve veramente. Un pocu surprisante, ci sò parechje vulnerabili assai antichi trà elli, chì parenu esse esistenu da l'antichità. Androidu 8 Oreo (per rinfriscà a vostra memoria - questu OS hè statu liberatu in l'estiu di 2017).

Fortunatamente, nimu di i sfruttamenti di novu patched hà riscontratu a definizione di un difettu criticu di sicurezza (in cuntrastu à nuvembre, quandu solu cinque di e decine di vulnerabili eranu critichi). A maiò parte di e vulnerabilità chì Samsung descrive in u so bulletin di sicurezza eranu à u più moderatu periculosi è ponenu un risicu per una gamma limitata (ma sensibile) di dati d'utilizatori, cum'è dati GPS di u telefunu o informace nantu à i cuntatti.

A liberazione di l'ultime patch di sicurezza hè sempre à u principiu è prubabilmente piglià uni pochi di settimane per ghjunghje à tutti i destinatari. In più di a serie Galaxy A serie S20 hà digià ricevutu Galaxy Ramintate vi 20, Galaxy S10, Galaxy S9 o telefonu Galaxy Ramintate vi 9.

Comu sempre, pudete verificà a dispunibilità di patch manualmente aprendu Settings, scegliendu l'opzione Actualizazione di u software è toccate duie volte l'opzione Scaricate è installate.

U più lettu d'oghje

.