Chiudi annunziu

Samsung hà liberatu una nova app chjamata GameDriver à u mondu. Prumette un megliu rendimentu di ghjocu è aghjurnamenti di driver più veloci nantu à i telefoni intelligenti selezziunati.

Samsung prumetti chì l'app hà da travaglià in più di i dispositi in u futuru Galaxy è sustene più ghjochi. À u mumentu, funziona solu nantu à i telefoni di punta attuale Galaxy S20 a Ramintate vi 20 è supporta i tituli Call of Duty: Mobile, Black Desert è Fortnite. Quessi sò successi populari in u mondu, ma sò sempre solu trè ghjochi.

A "grande cosa" chì l'app portarà, però, hè chì permetterà à u giant tecnulugicu sudcoreanu di liberà l'aghjurnamenti di i driver hardware senza avè da liberà un aghjurnamentu à u sistema. Questu significa chì tweaking è migliurà u chip graficu venenu à l'utilizatori attraversu Google Play Store. Questu averebbe abbattutu una grande barriera, postu chì l'aghjurnamenti lenti di u sistema operatore sò generalmente in parte a culpa di l'operatori mobili, chì anu da pruvà è appruvà l'aghjurnamenti prima di liberà.

L'aghjurnamenti furniti da Google Store sò assai menu stretti. In teoria, Samsung puderia emette una aghjurnazione per l'utilizatori di l'applicazione citata in ghjorni o ancu ore. Avà, in ogni modu, dipende se GameDriver faci veramente più telefuni è sustene più ghjochi cù u tempu. Se no, seria certamente una vergogna.

Sè vo site u pruprietariu di i telefoni di serie Galaxy S20 o Note 20, pudete scaricà l'app quì.

U più lettu d'oghje

.