Chiudi annunziu

Inseme cù a liberazione prevista di Samsung chì vene Galaxy S21 in Europa, novi dettagli interessanti sò ancu cuminciati à apparisce. Una nova linea di prudutti di smartphones intelligenti da Samsung deve esse presentata u 14 di ghjennaghju di l'annu prossimu. In paesi cum'è a Germania, i mudelli rispettivi duveranu esse solu dispunibili in una versione cù cunnessione 5G - ma questu hè micca tuttu.

Sicondu l'ultimi rapporti, deve esse Samsung Galaxy S21 cù Samsung Galaxy S21+ in Germania dispunibule in duie varianti di almacenamiento - 128GB è 256GB, mentre chì Samsung Galaxy U S21 Ultra serà dispunibule in trè varianti, à dì 128GB, 256GB è 512GB. Naturalmente, i clienti anu ancu avè una scelta di parechje varianti di culore. Galaxy U S21 + hè dettu à esse vindutu in argentu, neru è viola / magenta, mentri lu Galaxy S21 Ultra solu in neru o argentu. In cunnessione cù i novi smartphones di a linea di prudutti Samsung Galaxy U S21 era ancu rumore per esse cumpatibile cù u S Pen. Duverebbe almenu offre questu Galaxy S21 Ultra. Finu à avà, solu mudelli in a linea di produttu offrenu sta cumpatibilità Galaxy Nota inseme cù mudelli selezziunati di tablette, Galaxy U S21 puderia dunque diventà u primu mudellu di sta serie à offre un supportu S Pen. Galaxy Sicondu i rapporti dispunibili, u S21 ùn deve micca esse equipatu cù un slot per mette u S Pen, ma si parla chì Samsung introduverà una copertina speciale, chì includerà ancu u S Pen. I coperchi duveranu esse dispunibuli in i stessi varianti di culore cum'è i smartphones stessi.

Compatibilità di i telefoni intelligenti di a serie Galaxy L'S21 cù S Pen hè comprensibile chì alimenta i rumuri di una pussibule fine di a serie Galaxy Notes. Ma nunda ùn hè 100% sicuru in questu sensu - hè pussibule chì Samsung decide l'annu dopu liberate solu un mudellu Galaxy Ppi, ma in u tempu puderia dì un addiu finale à sta serie.

U più lettu d'oghje

.