Chiudi annunziu

Missaghju cummerciale: Cerchi u rigalu di Natale perfettu per uni pochi di centu corone ? L'auriculare wireless sò definitivamente un rigalu universale chì certamente farà felici i vostri amati. Niceboy hà parechji pezzi interessanti in a so cartera, chì sò carattarizati da paràmetri decentu è, sopratuttu, un bonu prezzu.

Niceboy HIVE gocce

L'auriculare Niceboy HIVE drops sò avà i più vantaghji, perchè pudete cumprà in Mobil Pohotovosti per solu 790 CZK finu à dumenica mezzanotte, chì hè di granu u prezzu più bassu trà i venditori cechi. HIVE drops offre resistenza à l'acqua, durata di a bateria finu à 12 ore, cuntrollu di toccu, accoppiamentu automaticu, sonu di qualità grazia à a tecnulugia MaxxBass è i buttoni intelligenti per a riproduzione è u cuntrollu di u voluminu.

Niceboy HIVE gocce

Niceboy HIVE pods 2

In ogni casu, sè vo circate di megliu cuffie wireless è sò disposti à pagà uni pochi di centu extra, allora ghjunghje à i pupulare HIVE pods 2. Vi offrenu un gradu ancu più altu di resistenza à l'acqua è, sopratuttu, una vita di bateria significativamente più longa, vale à dì. finu à 35 ore. Di sicuru, i cuffie ùn mancanu micca un sonu di qualità grazia à a tecnulugia MaxxBass, i buttoni intelligenti per u cuntrollu di a riproduzione è u voluminu, u cuntrollu di dytyk è l'accoppiamentu automaticu, quandu avete solu piglià l'auriculare da a scatula è immediatamente cuminciate à gode di l'ascoltu.

Niceboy HIVE pods 2

Niceboy HIVE podsie

Hè vale a pena menzionate ancu i cuffie podsie HIVE, chì sò in parechji modi simili à u mudellu HIVE drops. Tuttavia, ùn mancanu a funzione d'accoppiamentu automaticu è a tarifa di trasferimentu rinfurzata (EDR) di Bluetooth. Per d 'altra banda, offre una durabilità ligeramente megliu è, in più di u neru, sò ancu dispunibili in un novu disignu biancu à un prezzu bassu. 

1520_794_Niceboy-HIVE-podsie-polar-white

U più lettu d'oghje

.