Chiudi annunziu

Renders di casi di smartphone Samsung sò filtrati in l'aria Galaxy A72 5G. Sicondu l'infurmazioni non ufficiali più vechje, duverebbe esse u primu telefunu di u giant tecnulugicu sudcoreanu cù cinque camere posteriori, ma i rende mostranu solu quattru. Un leaker chì porta u nome Sudhanshu in Twitter hè daretu à a fuga.

Sicondu i rende, serà Galaxy L'A72 5G hà un modulu fotograficu rettangulare, in quale ci sò trè sensori sottu à l'altru, è vicinu à elli ci hè un altru più chjuca (sò prubabilmente una camera macro) è un flash LED. U modulu protrudes ligeramente - circa 1 mm - da u corpu di u telefunu. Hè speculatu chì a camera principale avarà una risoluzione di 64 MPx.

Inoltre, i renders mostranu chì i buttuni di putere è di voluminu anu truvatu un locu à u latu drittu, è u bordu di fondu revela un portu USB-C, una parrilla di parlante è un jack 3,5mm. In quantu à a fronte, pudemu aspittà chì u telefunu hà una visualizazione Infinity-O cun un lettore di impronte digitali sottu-display.

E specificazioni di u telefunu ùn sò micca cunnisciute per u mumentu, ma hè abbastanza cuncepibile chì serà alimentatu da u novu chipset di gamma media di Samsung. Exynos 1080. À u mumentu, ùn hè ancu cunnisciutu quandu puderia esse liberatu, ma pò esse presumitu chì serà in a prima mità di l'annu dopu.

U più lettu d'oghje

.