Chiudi annunziu

Google hà aghjustatu 50 animali novi à a versione mobile di u so mutore di ricerca chì pò esse vistu in a realtà aumentata. À u casu, hè una giraffa, una zebra, un gattu, un porcu o un ippopotamo o di razze di cani cum'è chow-chow, dachshund, beagle, bulldog o corgi (cane nanu urigginatu da u Galles).

Google hà cuminciatu à aghjunghje l'animali 3D à u so mutore di ricerca à a mità di l'annu passatu, è da tandu una quantità di "aghjunghje" sò state aghjunte. Attualmente, hè pussibule di vede in questu modu, per esempiu, un tigre, cavallu, leone, lupu, orso, panda, koala, ghepardo, leopardo, tartaruga, cane, pinguino, capra, cervu, canguro, anatra, alligatore, riccio. , serpente, acula, squalu o polpo.

U giant tecnologicu americanu hà ancu unitu cù parechji musei per creà versioni 3D di animali preistorichi. Questu mostra chì anu vistu ancu u putenziale educativu in questa funzione.

Inoltre, hè pussibule di vede diversi oggetti in 3D, cumprese parti di u corpu umanu, strutture cellulari, pianeti è e so lune, parechje vitture Volvo, ma ancu elementi unichi cum'è u modulu di cumandamentu di l'Apollo 11 o a grotta di Chauvet.

Per vede l'animali 3D avete bisognu androidov telefonu cù versione Android 7 è sopra. Se vulete interagisce cun elli in AR, hè necessariu chì u vostru smartphone supporta a piattaforma di realtà aumentata di Google ARCore. Allora tuttu ciò chì duvete fà hè di circà un animale "supportatu" (per esempiu, tigre) in l'app Google o u navigatore Chrome è toccu a carta AR in i risultati di ricerca chì dice "Incontra un tigre di grandezza di vita da vicinu" grandezza di vita"). . Se tenete un telefunu chì sustene a piattaforma AR sopra citata, pudete scuntrà in u salottu, per esempiu.

U più lettu d'oghje

.