Chiudi annunziu

Pocu pocu fà, avemu infurmatu chì Samsung hè travagliatu nantu à un localizatore intelligente chjamatu Galaxy Smart Tag, ispiratu da i famosi smart tags di a marca Tile. Avà, alcuni dettagli chjave anu filtratu in l'etere via documenti di certificazione supplementari.

Sicondu sta infurmazione, u Samsung Smart Tag serà un dispositivu magre alimentatu da una sola batteria di munita di 3V è serà ancu cumpatibile cù a funzione recentemente lanciata. Truvà SmartThings.

Inoltre, i ducumenti di certificazione indicanu chì u dispusitivu serà alimentatu da a tecnulugia Bluetooth LE (Low Energy), chì significa chì ùn mancarà alcune di e funzioni più avanzate cum'è UWB (Ultra-Wideband), LTE o GPS chì sò stati speculati prima. . Tuttavia, questu ùn deve esse micca un prublema, postu chì u colgante apparentemente sustene u standard Bluetooth 5.1, chì hà una funziunalità specializata per l'instradamentu di u signale è hè destinatu à alimentà a navigazione interna è i pendenti di seguimentu. In teoria, u locator deve esse capace di truvà l'uggetti in l'internu à una distanza di 400 m è fora à una distanza di sin'à 1000 m, cun un minimu cunsumu di energia.

I ducumenti citanu ancu chì u dispusitivu serà dispunibule in dui culori - neru è marrone chjaru.

Sicondu l'ultimi rapporti anecdotici, serà Galaxy Smart Tag costarà da 15 à 20 euro (circa 400-530 corone) è deve esse lanciatu inseme cù a nova serie di punta. Galaxy S21.

U più lettu d'oghje

.