Chiudi annunziu

Malgradu numerosi cumplicazioni è cuntruversie, TikTok hè sempre una piattaforma assai populari. Avà, grazia à a cullaburazione cù Samsung, l'utilizatori in Auropa seranu ancu capaci di gudiri lu in i so schermi smart TV. Samsung hà annunziatu oghje chì l'app TikTok serà dispunibule per i so smart TV à partesi di sta settimana. L'utilizatori in Gran Bretagna seranu trà i primi à riceve sta applicazione, cù u passaghju di u tempu i residenti di l'altri paesi europei anu da seguità ancu.

I prupietari di Samsung Smart TV in u Regnu Unitu ponu avà inizià a scaricazione di l'app TikTok à i so dispositi via u solitu app store in linea. Nant'à i TV appena acquistati da Samsung, l'applicazione TikTok serà digià una parte automatica di l'equipaggiu software - ​​questa innuvazione hè stata introdutta precisamente in u quadru di a cooperazione di Samsung appena stabilita cù TikTok.

Cum'è avemu dettu à u principiu di stu articulu, a prisenza di l'applicazione TikTok nantu à i televisori intelligenti Samsung s'applica solu à i paesi europei. Sicondu l'infurmazioni dispunibuli, a dispunibilità di l'applicazione TikTok nantu à i televisori citati serà esclusivu solu per l'Europa, è l'utilizatori in altri paesi di u mondu quasi certamenti ùn a verranu mai. A versione Samsung Smart TV di l'app TikTok presentarà sezioni Per voi è seguenti, è l'utilizatori puderanu cummentà è i video preferiti, è anu ancu accessu à video brevi da dodici categurie cum'è sport, viaghju, arte, alimentazione, ghjochi. è assai di più. L'app TikTok serà cumpatibile cù i televisori intelligenti Samsung fabbricati da u 2018 in poi, cumprese mudelli di stili di vita cum'è The Serif è The Frame, 4K è 8K Smart Monitors è The Premiere projector.

U più lettu d'oghje

.