Chiudi annunziu

A settimana passata, Samsung hè statu obligatu à ritardà a seconda versione beta di l'interfaccia d'utilizatore One UI 3.0 per a serie. Galaxy S10, ma grazia à i participanti beta, puderia avà dà u permessu per a so liberazione. Hè attualmente dispunibule per l'utilizatori in Corea di u Sud, u Regnu Unitu è ​​​​l'India.

A nova aghjurnamentu beta porta firmware marcatu ZTL8, è e so note di liberazione menzionanu correzioni per parechji bug scoperti da i membri di Samsung è i participanti di One UI 3.0 beta. In particulare, i bug ligati à l'app camera sò stati riparati è l'app deve esse ancu più stabile, l'interfaccia di u screnu in casa ùn riavviarà più in un ciclu, è l'utilizatori anu da pudè sbloccare i telefuni di gamma cù e so impronte digitali.

Segui Galaxy U S10 serà probabilmente u prossimu Galaxy Ramintate vi 10, cum'è a liberazione di a seconda beta per questu hè stata ancu ritardata a semana passata.

In quantu à quandu Galaxy U S10 ghjunghjerà cù una versione sharp di a superstruttura, Samsung hà digià cunfirmatu chì pensa à liberà in ghjennaghju di l'annu prossimu, almenu in certi parti di u mondu. Di sicuru, sta scadenza ùn hè micca stabilita in petra - l'errori ponu esse ritrovati durante a prova chì ponu purtà à un ritardu di liberazione. A versione sharp hè stata liberata nantu à i telefoni di a serie finu à avà Galaxy S20 a Galaxy Ramintate vi 20 (in u sicondu casu, però, finu à avà solu in i Stati Uniti è ancu limitatu; deve esse dispunibule in u mondu in ghjennaghju di l'annu prossimu).

U più lettu d'oghje

.