Chiudi annunziu

Pocu prima di u lanciu di a so nova serie Vivo X60, Vivo hà publicatu una maghjina di u spinu di unu di i mudelli è hà cunfirmatu alcune di e so specificazioni. I telefoni anu un micro-gimbal "ultra-stabile", l'ottica da Zeiss è, salvu unu, serà u primu à aduprà u novu chipset di Samsung. Exynos 1080.

In l'imàgine ufficiale, pudemu vede una camera triple (guidata da un grande sensoru cù un gimbal), chì apparentemente cumplementa u sensoru di a lente periscopiu. Unu di l'attrazioni principali di a nova serie deve esse, in e parolle di u fabricatore, un sistema di fotografia micro-gimbal "ultra-stabile". In questu cuntestu, vi ricurdemu chì Vivo hè statu u primu à vene cun un gimbal integratu in un smartphone - u Vivo X50 Pro si vantava. Dighjà grazia à stu sistema, o cusì Vivo hà dichjaratu, offriva una stabilizazione di l'imaghjini 300% megliu cà a tecnulugia di stabilizazione d'imaghjini otticu (OIS). U fattu chì l'ottica hè stata furnita da a cumpagnia Zeiss prova ancu chì a camera serà di punta.

A serie Vivo X60 serà custituita da trè mudelli - Vivo X60, Vivo X60 Pro è Vivo X60 Pro +, cù i primi dui essendu i primi à eseguisce nantu à u chip Exynos 1080. U mudellu restante serà alimentatu da u novu chip Snapdragon 888 di Qualcomm.

Inoltre, i telefunini in a serie sò previsti per un display Super AMOLED Infinity-O cù una freccia di rinfrescante di 120Hz, 8GB di RAM, 128-512GB di almacenamiento internu è supportu di rete 5G. Seranu dispunibili in culori gradienti bianchi, neri è blu. Appariranu in scena u 28 di dicembre.

U più lettu d'oghje

.