Chiudi annunziu

Mentri solu uni pochi anni fà, per via di una velocità di Internet più bassa, ùn avemu micca prubabilmente sunniatu chì puderemu fighjà e trasmissioni TV via Internet abbastanza regularmente in u futuru, avà sta pussibilità hè diventata un standard cumuni. Unu di i principali trendsetters in questa industria hè u serviziu di TV Watching, chì avete digià scontru in a nostra rivista à u principiu di questu annu per mezu di una rivista dettagliata. In ogni casu, postu chì u serviziu hè in constantemente migliurà, avemu pensatu chì saria una vergogna di ùn piglià un altru sguardu à e so caratteristiche è evaluà cù l'ochji di un utilizatore di mela. Allora cumu hè maturatu u serviziu in l'ultimi mesi?

Cumu l'esitatu sopra, Watch TV hè Internet TV o IPTV se preferite, chì significa chì avete bisognu di una cunnessione Internet per fighjà. Tuttavia, ùn devi micca preoccupatu chì avete bisognu di una velocità di Internet di decine o forse centinaie di Mb/s per aduprà. Aghju pruvatu personalmente u serviziu nantu à una rete WiFi in casa cù una vitezza trà 10 è 20 Mb/s (secondu l'ora di u ghjornu), è ùn aghju micca scontru prublemi di trasmissione in x decine d'ore di operazione. Probabilmente ùn aghju micca bisognu di spiegà longu chì u listessu s'applica quandu si usa LTE, chì di solitu hè significativamente più veloce di u WiFi di casa chì aghju citatu. In più di e dumande bassu nantu à a velocità di cunnessione, era ancu assai cuntentu chì quandu aghju cuminciatu a TV, a velocità di Internet in casa praticamente ùn hè micca cascata, ancu s'ellu era in esecuzione in parechji dispositi. Di sicuru, l'unità di megabit pigghianu un muzzicu da a trasmissione, ma questu ùn hè micca qualcosa chì, per esempiu, impedisce di travaglià cunfortu in Internet, chì sò veramente cuntentu.

In ogni casu, u modu assai simplice per riceve emissioni senza a necessità di tirà i cables da u tettu da l'antenna à u trasmettitore ùn hè micca l'unicu chì mi piace assai di questu IPTV. In u mo parè, hè ancu assai bellu chì u serviziu travaglia senza a necessità di cuncludi alcunu cuntratti è assurdità simili. Tuttu ciò chì hè necessariu per aduprà hè solu per registrà, pagà per i pacchetti chì site interessatu, è questu hè.

In quantu à i pacchetti citati sopra, ci sò un totale di trè principali per sceglie è assai di più. U pacchettu di basa costa 199 CZK (dopu à u primu mese per una corona simbolica 1) è offre 86 canali (oghji in più Minimax è AMC in tuttu dicembre, u pacchettu Filmox inseme cù a filmoteca Filmbox OD finu à a fine di dicembre è finu à a fine). di ghjennaghju 2021 CarToon Network è Love Nature), 10 filmi da a biblioteca di filmi di u serviziu, a pussibilità di 25 ore di registrazione è 168 ore di riproduzione. U sicondu pacchettu hè Standard, vendutu per 399 CZK per mese. Questu include 127 canali, 30 filmi, a pussibilità di 50 ore di registrazione è ancu 168 ore di riproduzione. U terzu è u megliu pacchettu hè Premium chì offre 163 canali, 176 filmi, 128 ore di registrazione è 168 ore di riproduzione. Per via, a maiò parte di i canali di i pacchetti di sopra sò in HD, chì probabilmente ùn hè micca troppu surprisante in questi ghjorni. I fan di a radio saranu felici cù l'offerta di 56 stazioni radio in tutti i pacchetti.

Sè site interessatu in pacchetti supplementari, pudete andà per un pacchettu sportu, filmu, HBO o un pacchettu per adulti. Ci hè ancu l'opzione di mischjà u vostru propiu pacchettu di sette canali premium attraversu My 7 è assai di più. In corta è bè, ognunu hà veramente qualcosa per elli. In più di i pacchetti di canali, pudete ancu cumprà l'estensione di supportu per più Smart TV o set-top boxes in una manera simile, induve pudete cumprà un terzu per 89 curone per mese in più di i dui standard, o un quartu unu per 159 curone per mese.

Piattaforme supportate

Cum'è probabilmente avete digià capitu da u paràgrafu precedente, u serviziu pò esse usatu micca solu in smartphones è tablette, ma ancu in set-top box. Apple TV o attraversu applicazioni in Smart TV - specificamente da e marche LG, Samsung, Panasoinc, Hisensee o in televisioni cù supportu Android TV. A trasmissione via i navigatori Internet Chrome, Safari, Mozilla Firefox o Edge hè ancu dispunibule. In quantu à l'applicazioni mobile, pudete truvà Watch TV in l'App Store, Google Play o App Gallery da Huawei. Ma oghje seremu interessatu à "solu" iPhone a Apple TV.

Applicazione per iPhone (è un iPad)

L'applicazione per l'iPhone è dunque per l'iPad ùn hà micca cambiatu troppu in quantu à l'interfaccia da a primavera. Allora cuntinueghja à scumessa nantu à u menu principale in a barra di fondu divisu in un totale di cinque sezioni - à dì Home, Canali, Prugramma, Registrazioni è Filmi, mentre chì a so funziunalità ùn hè micca cambiata. In altre parolle, questu significa chì a prima sezione menzionata vi traslada à a pantalla di casa chì cuntene sia i prugrammi chì avete vistu o i vostri canali preferiti, è ancu cunsiglii per i migliori filmi o serie in avvene, vale à dì u ranking di i prugrammi più guardati di l'ultimi ghjorni. Quandu u Natale s'avvicina, ci hè ancu una sezione per i fiabe di Natale, chì sò digià allegramente in esecuzione in parechji canali, grazie à quale pudete facilmente riproduceli o vive senza una ricerca longa.

Siconda in ordine hè a sezione Canali, induve truverete una lista cumpleta di i vostri canali abbonati cù ciò chì hè attualmente ghjucatu nantu à elli. Naturalmente, pudete inizià è fighjà i canali individuali direttamente da quì. Sè vo site a fame di una visione ancu megliu di e trasmissioni, ci hè una terza sezione chjamata Programma, induve truverete tuttu ordinatu per u tempu, cù u fattu chì quì pudete vede i prugrammi individuali in dettagliu, inizià a so riproduzione o stabilisce a registrazione. , chì hè poi salvatu in a quarta sezione Recordings. A quinta rùbbrica hè u Filmi digià citatu, in quale truverete tutti i filmi da i vostri pacchetti prepagati, ma ancu i filmi da i pacchetti più altu, chì deve esse sbloccatu dopu à ghjucà cumprà un pacchettu più altu. Sè site interessatu in più dettagli nantu à e sezioni individuali, pudete leghje nantu à elli in a rivista precedente. A so funziunalità ùn hà micca subitu cambiamenti fundamentali. U stessu s'applica à a pussibilità di streaming cuntenutu da l'applicazione, per quale AirPlay è Chromecast ponu esse utilizati.

Per d 'altra banda, u ghjucatore hà ricevutu un redesign veramente grande. Questu hè perchè avà ùn solu cumpleta a funzione di "visualizà" u cuntenutu, ma pudete aduprà assai simplice cù i "sliders" laterali per regulà a luminosità di a visualizazione è u voluminu di a trasmissione, chì prima era pussibule solu per via. u centru di cuntrollu nativu di l'iPhone. Di sicuru, ùn era micca difficiule ancu, ma a suluzione attuale hè simplicemente assai megliu - ùn aghju mancu a paura di dì u megliu chì aghju mai vistu. Se YouTube, per esempiu, implementava una suluzione simili, ùn saria micca in furia per quessa, perchè hè grande. Hè cusì chì Watching TV m'hà veramente guadagnatu.

Fonte: Redazione Letem světem Applem

Evaluà ancu assai positivamenti l'implementazione di u supportu di subtitulos per i prugrammi supportati, chì hè qualcosa chì hè utile micca solu per i sordi, ma ancu, per esempiu, in i tempi quandu ùn si pò permette di sente emissioni cù u sonu. I subtitulos sò posti in u ritrattu in tale manera chì ùn vi disturbanu micca, ma à u stessu tempu sò piacevuli à fighjà, chì hè ancu cunfirmatu da a differenziazione di culore di e frasi individuali di i caratteri in i prugrammi. Ancu se u supportu hè attualmente dispunibule "solu" per i canali 42, u so numeru hè sempre in espansione, chì renderà stu gadget sempre più utile. Ma questu hè u risultatu ancu avà. In modu persunale, ùn sò micca un grande fan di subtitulos, ma admessu chì sò stati creati in una grande manera quì.

Fonte: Redazione Letem světem Applem

Durante a prova, era ancu assai piacè chì i sviluppatori di Sledování TV ùn anu micca scurdatu di e nutizie da iOS 14 è li hà implementatu in l'applicazione. In altri palori, questu significa chì ùn manca micca supportu per a funzione Picture-in-Picture, grazia à quale pudete ghjucà trasmissioni mentre utilizate altre applicazioni, è ancu supportu per i widgets chì ponu esse posti nantu à u desktop. Ancu s'ellu ùn sò micca ancu elaborati in ogni modu, postu chì permettenu solu di cliccà à u vostru canali TV preferitu, crede chì i creatori puderanu cullà cù usi veramente interessanti, cum'è a visualizazione di u prugramma in tempu reale è cusì. nantu. Dunque, aghju valutatu l'applicazione mobile cum'è veramente successu

Applicazione per Apple TV

L'applicazione Watch TV pro hà ancu ricevutu una mellura assai piacevule Apple TV. Ancu a so interfaccia hè stata cunservata, ma sò ghjunti elementi chì facenu u so usu assai piacevule simplice. Eru prubabilmente più cuntentu di a capacità di visualizà a lista di canali trascinendu u dito nantu à u touch pad di u controller k. Apple Trasportu TV, visualizazione rinfurzata prugramma TV à a manca è espansione i dettagli nantu à u prugramma chì hè ghjucatu, cumpresa l'opzione per attivà i sottotitoli o arregistrà u prugramma scorrendu. Hè grande chì i so creatori fighjenu a cuntrullabilità di l'applicazione tvOS per una "lente di mela" è utilizate u potenziale sanu di u touchpad di u controller per questu, perchè ùn vede micca cusì spessu. Mi piace personalmente sta suluzione assai è hè assai più piacevule per mè cà cliccà freneticamente i buttoni individuali nantu à u controller, chì hè un stile chì in una certa manera. Apple A TV cum'è tali degrada significativamente.

I creatori di l'applicazione andavanu contru à u cuntrollu simplice è intuitivu cù una novità in a forma di un ritornu rapidu à u prugramma ghjucatu. Mentre chì prima sta cosa era un pocu complicata, postu chì deve esse trattatu per mezu di un articulu in u menù superiore di l'applicazione, avà basta à appughjà duie volte u buttone Menu in u controller è tuttu hè fattu.

In quantu à u sustegnu di i subtituli, praticamenti ciò chì aghju scrittu sopra nantu à l'applicazione per iPhones si applica quì. È nantu Apple I TV sò trattati assai bè per i spettaculi è i canali chì li supportanu, sia cù a piazzamentu nantu à u screnu è ancu u culore cambia quandu i caratteri scambianu frasi in u dialogu. Forse ùn saria micca male di pudè ghjucà cù i subtitulos un pocu più è adattà a so pusizioni à a vostra propria maghjina, ma pensu chì induve si trovanu, in fine, si adattanu à a maiò parte di l'utilizatori, ancu in quantu à a so dimensione. . Dopu qualchì rielaborazione maiò di stu gadget in a forma di aghjunghje una interfaccia di editazione, probabilmente ùn aghju micca chjamatu personalmente.

Fonte: Redazione Letem světem Applem

Se avissi da evaluà a funziunalità generale di l'applicazione, l'aghju valutata assai positivamente. A so rispunsibilità hè grande, mi piace l'ambiente, è a navigazione trà i prugrammi individuali o rùbbriche piglia solu u tempu necessariu, chì hè definitumente bellu. In generale, mi piacerebbe elogiare Sledování TV per aderisce à una lingua per tutte e so applicazioni, sia per l'interfaccia è per u disignu cum'è tali, grazie à quale l'utilizatore chì viaghja trà parechji dispositi ùn hà micca u minimu prublema cù a cuntrullabilità di l'applicazioni individuali. . Questu pò parè triviale à u primu sguardu, ma s'è vo avete, per esempiu, parenti anziani, sapete chì certamente l'apprezzeranu quandu, dopu avè amparatu à utilizà una applicazione mobile, ponu truvà u so modu intornu à l'applicazione in un iPad o Apple TV, perchè hè de facto "una collina".

Curriculum vitae

Aghju datu una valutazione assai pusitiva di vede a TV in a primavera, è devi dì chì a mo valutazione ùn serà micca sfarente ancu sta volta. Pò esse vistu chì da a fine di marzu, quandu l'aghju pruvatu, hè stata una longa strada, è grazia à una quantità di migliure - anchi si chjuchi - hè diventatu una cosa ancu megliu è in generale più matura da un grande serviziu. Allora s'ellu, cum'è mè, ti piace quandu u serviziu è, per estensione, l'appiecazione usa tuttu u putenziale di u dispusitivu datu è hè creatu in tale manera chì u so funziunamentu hè cumplettamente intuitivu, sarete cuntentu quì. Ose di dì u listessu nantu à l'offerta di u prugramma è u prezzu, postu chì e duie cose mi parenu più favurevuli. Allora s'è vo circate IPTV veramente d'alta qualità è à u stessu tempu "vai" à Apple I prudutti, pensu chì certamenti ùn sarete micca insoddisfatti di Watching TV - in fattu, u cuntrariu.

U più lettu d'oghje

.