Chiudi annunziu

Senza sorpresa, Samsung domina u mercatu di u telefuninu plegable. Un rapportu di DSCC (Display Supply Chain Consultants) predice chì u giant tecnulugicu coreanu finisce questu annu calendariu cù una parte di 88% di u mercatu di display plegable. In u terzu trimestre di l'annu, Samsung hà duminatu ancu più significativamente. Duranti stu periodu, hà vindutu 96% di tutti i dispositi di visualizazione plegabili venduti. Samsung hà fattu u più cù i clienti Galaxy Da Fold 2 a Galaxy Da Flip.

Queste statistiche ùn sò micca surprisa. Samsung investe assai soldi in questu segmentu è apparentemente vede cum'è u futuru di i telefoni intelligenti. À u mumentu, a cumpetizione hè quasi senza significatu per a cumpagnia coreana. Motorola s'hè unitu à u mercatu di u telefuninu plegable cù u so novu Razr è Huawei cù u Mate X. Tuttavia, tutti i telefuni citati custanu una quantità decente. U veru boom di i dispositi pieghevoli hè evidentemente da vene, per esempiu cun un putenziale più prezzu Galaxy Da u Fold.

Si dice chì Samsung hà da pianificà quattru mudelli plegabili per l'annu prossimu. Aspittemu versioni novi è migliurate di a serie Z Fold è Z Flip, ognunu in dui disinni diffirenti. Ci hè speculazione annantu à una versione più prezzu Galaxy Da u Fold 3, chì puderia catapultà i dispositi simili in l'acque mainstream. Cumu ti piace u dispusitivu plegable? Pensate chì l'annu dopu serà una rivoluzione plegable?Sparte a vostra opinione cun noi in a discussione sottu à l'articulu.

U più lettu d'oghje

.