Chiudi annunziu

Cum'è informatu da u situ web sudcoreanu The Elec, Apple intende aumentà a produzzione di iPhones cù display OLED in 2021. Sicondu u situ, u giant di u telefuninu di Cupertino aspetta di spedinu 160-180 millioni di telefuni cù stu tipu di schermu l'annu prossimu, è per scuntrà quellu scopu hà da aumentà e compra di pannelli OLED da a filiale Samsung Samsung Display.

Comu hè cunnisciutu, i display OLED sò usati da tutti i mudelli di a serie iPhone 12, chì duverebbe furnisce circa 100 milioni di unità à i magazzini quist'annu. Hè suppostu, chì Apple aduprà stu tipu di schermu in tutti i mudelli di a serie iPhone 13.

Sicondu u situ web sudcoreanu The Elec, Samsung Display spera di equipà circa 140 milioni di iPhones cù pannelli OLED l'annu prossimu. Un altru 30 milioni, secondu l'estimi di Samsung, seranu furniti da LG è 10 milioni da BOE. In altre parolle, a filiale Samsung resterà u principale fornitore di display OLED per iPhones in 2021.

L'obiettivu di LG, o piuttostu a so divisione LG Display, hè di furnisce pannelli OLED per più di 40 milioni di iPhones l'annu prossimu, chì seranu circa duie volte quant'è Apple hà furnitu questu annu. BOE vole ancu furnisce Apple cù più schermi OLED cà l'estimazioni di Samsung Display, vale à dì 20 milioni. Tuttavia, a quistione hè se l'ambiziosu fabricatore di display cinese serà ancu capace di unisce à a catena di fornitura di u behemoth smartphone, postu chì i so dui tentativi precedenti anu finitu in fallimentu - i so prudutti ùn anu micca risponde à i stretti requisiti di qualità di Apple.

OLED mostra chì u giant tecnologicu di Cupertino riceverà l'annu prossimu iPhone 13, dicenu chì seranu paragunati à quelli chì usa iPhone 12, più tecnologicamente avanzata - dui di i quattru mudelli di a prossima generazione duveranu aduprà a tecnulugia LPTO TFT (Low-Temperature Polycrystalline Oxide Thin Film Transistor), chì sustene una freccia di rinfrescante di 120 Hz.

U più lettu d'oghje

.