Chiudi annunziu

À propositu di i prossimi cuffie wireless Galaxy Avemu intesu assai di Buds Pro recentemente, e specificazioni tecniche è u disignu sò cunnisciuti. Tuttavia, oghje avemu un video per voi, chì mostra i novi cuffie da tutti i lati, cumprese u so imballaggio.

In l'imaghjini spartuti in voice.com da u famosu leaker Evan Blass, pudemu vede a versione nera di l'auriculare. U cunnessu di carica USB-C in u casu di l'auriculare hè chjaramente visibile, in più di questu, ci hè ancu un LED in l'internu è fora, cum'è avemu abituatu cù cuffie wireless da l'attellu Samsung.

Galaxy Buds Pro piacerà i so futuri prupietari cù una cunnessione Bluetooth in a versione 5.1, una qualità di sonu mejorata o a funzione di annullamentu di u rumore attivu (ANC), chì assicura chì sènte solu u cuntenutu chì stai à sente, micca u rumore circundante. Inoltre, l'auriculare offrenu un modu ambientale, chì, invece, assicura chì pudete sente u sonu ambientale se ne necessariu. U giant di a tecnulugia sudcoreana hà affidatu l'accordu di l'auriculare di novu à AKG. A bateria 500mAh di u casu è a cellula 60mAh in l'auriculare stessu curaranu di l'energia.

Samsung Galaxy I Buds Pro venenu in neru, biancu è viole, cusì basamente copianu u disignu Galaxy S21, hè quasi sicuru chì avemu da vede a so presentazione ufficiale à fiancu à u flagship digià citatu 14 di ghjennaghju annu dopu. Hè presumitu ch'elli averanu Galaxy Buds Pro duveria esse vendutu quì per circa 4300 CZK. Scuprite u video chì palesa cumplettamente l'auriculate imminenti in a galleria di l'articulu.

U più lettu d'oghje

.