Chiudi annunziu

Ricertamenti, più è più infurmazione interessante nantu à i prossimi cuffie wireless hè apparsu in Internet Galaxy Buds Pro da Samsung. Duverebbe esse presentatu ufficialmente u mese prossimu inseme cù u smartphone Samsung Galaxy S21. In i ghjorni passati è simane, avemu prisentatu cù diverse filtrazioni, grazia à quale pudete avè un'idea di, per esempiu, e varianti di culore di l'auriculare chì venenu, ma finu à avà un puntu d'interrogazione si stende nantu à e specificazioni. Tuttavia, questu hè cambiatu avà - cuffie Galaxy Buds Pro hà ricivutu una certificazione ufficiale, grazie à quale più dettagli sò apparsu in u mondu.

Certificazione recente di cuffie Galaxy Buds Pro da a Cummissione Federale di Comunicazioni di i Stati Uniti d'America (FCC) hà revelatu chì a novità portarà a designazione di mudellu SM-R190 è offre supportu per u protocolu Bluetooth 5.1. In pratica, u sustegnu di stu protokollu significarà, frà altri cose, chì l'utilizatori ponu aspittà una cunnessione wireless ancu più affidabile è più forte di l'auriculare cù u so smartphone, tableta o computer, è ancu una cooperazione più affidabile cù SmartThings Find.

Samsung hà ancu equipatu i so prossime cuffie wireless cun un casu di carica cù una batteria cù una capacità di 500mAh, è una batteria cù una capacità di 60mAh furnisce u putere à l'auriculare stessu. L'auriculare prumettenu dunque una vita più longa di ciò chì ponu vantassi, per esempiu Galaxy Buds +. Hè senza dì chì a funzione di suppressione attiva di u rumore ambientale deve esse ancu presente, mentre chì i disegni filtrati mostranu un portu di carica USB-C nantu à u casu di l'auriculare. Cumu avemu dettu in i nostri articuli precedenti, ci saranu cuffie Galaxy Buds Pro disponibile in neru, argentu è viola. U casu di carica di l'auriculare deve offre a tecnulugia Qi per a carica wireless, è deve avè una forma quadrata cù bordi ligeramente arrotondati. In quantu à u prezzu di l'auriculare, duveranu cullà à circa 4300 curone.

U più lettu d'oghje

.