Chiudi annunziu

Cum'è sapete di sicuru da a nostra notizia precedente, u giant cinese di smartphone Huawei hà pigliatu una decisione sottu a pressione di e sanzioni americane. vende a so divisione d'onore. Avà, a nutizia hà culpitu l'onda chì a cumpagnia avà indipendente hà stabilitu un scopu di vende 100 milioni di smartphones l'annu prossimu. Tuttavia, ùn hè micca chjaru se questu si riferisce à a vendita in Cina o in u mondu.

U CEO di Honor, Zhao Ming, hà dettu chì hà dichjaratu recentemente in una riunione di u persunale in Pechino chì l'obiettivu di a cumpagnia hè di diventà u numeru unu di u smartphone in Cina. Se guardemu i dati nantu à u mercatu quì, vedemu chì l'annu passatu Huawei (cumpresu Honor) hà speditu 140,6 milioni di smartphones. U sicondu postu appartene à a marca Vivo, chì hà speditu 66,5 milioni di smartphones, u terzu era Oppo cù 62,8 milioni di telefunini spediti, u quartu cù 40 milioni di smartphones Xiaomi, è i primi cinque era sempre. Apple, chì hà ricevutu 32,8 milioni di smartphones in i magazzini. Apparentemente, u scopu di 100 milioni si riferisce à u mercatu domesticu.

U ghjornu chì Honor si separava da Huawei, u fundatore di u giant tecnulugicu cinese, Zhen Zhengfei, hà fattu sapè chì l'attuale duo di smartphone ùn hà più alcuna participazione in a nova cumpagnia è chì ùn hà micca participatu in alcun modu à a decisione. fà a so gestione.

Quandu si tratta di l'arena glubale, nè Huawei nè Honor avaranu facili l'annu prossimu, secondu e previsioni di l'analista. E previsioni più pessimisti aspettanu chì a parte di u mercatu di u primu mintuatu scenderà da 14% à 4%, mentre chì a parte di u sicondu serà 2%.

U più lettu d'oghje

.