Chiudi annunziu

serie Samsung Galaxy A nota hè sempre viva. Malgradu a speculazione chì a cumpagnia coreana si sbarazzarà di sti telefoni già in 2021, eventualmente vedemu almenu un novu mudellu. Questu hè statu cunfirmatu da un portavoce di Samsung Electronics in una entrevista cù Yonhap News di Corea di u Sud. Infine, avemu a situazione chjarificata da fonti ufficiali. Assunzioni chì ùn videremu micca una nova Nota in 2021, sò cusì refutati. Tuttavia, speculazioni chì tutta a serie di Note hè ghjunta fora di u tempu pò ancu esse vera.

U numaru di leaks sustennu ca lu prossimu Nota sarà l 'ultimu tali telefonu da Samsung ùn pò esse ignoratu. Apparentemente, a cumpagnia coreana ùn pò più truvà un argumentu validu per l'esistenza di una serie chì attrae un grande display è supportu per u stylus S Pen da u 2011. U stylus si moverà à a serie normale S21 l'annu prossimu, è vantandu solu una grande visualizazione ùn hè più una cosa male. Samsung cambia sempre più u so focus à i dispositi plegabili.

Cum'è un rimpiazzamentu di a Nota, piuttostu vede una seria di "puzzles" Galaxy Da u Fold. Quessi sò digià diventati i dispositi premium di u fabricatore, chì offre una sofisticazione tecnologica è una grande visualizazione in un disignu di dimensione relativamente normale. Inoltre, Samsung hà da intruduce un totale di quattru mudelli plegabili l'annu dopu, trà i quali, sicondu qualchi infurmazione insider, una versione più economica di u Fold è possibbilmente u Flip ùn deve esse mancatu. Siate felice chì vedemu un altru mudellu di a serie Note, o site piuttostu aspittendu i "puzzles" dispunibili? Sparte a vostra opinione cun noi in a discussione sottu à l'articulu.

U più lettu d'oghje

.