Chiudi annunziu

Samsung è IBM anu da travaglià inseme per sviluppà un prughjettu 5G chì hà da scopu di aiutà l'imprese in tutte l'industrii à mudernizà e so operazioni utilizendu soluzioni di computer di punta, tecnulugia 5G è nuvola hibrida. In altre parolle, i partenarii volenu aiutà u settore corporativu in ciò chì hè chjamatu a quarta rivoluzione industriale o Industria 4.0.

I clienti puderanu aduprà i dispositi 5G Galaxy è u portfolio di Samsung di i prudutti di rete end-to-end di l'impresa - da stazioni base esterne è interne à a tecnulugia d'onda millimetrica - inseme cù e tecnulugia di nuvola hibrida aperta di IBM, a piattaforma di computer di punta, soluzioni AI è servizii di cunsulenza è integrazione. L'imprese anu ancu accessu à altre tecnulugia essenziale assuciata à l'Industria 4.0, cum'è l'Internet di e Cose o a realtà aumentata.

Red Hat, una sucietà di software chì appartene à IBM, serà ancu implicata in a cullaburazione, è in cuuperazione cù i dui partenarii investigarà l'interoperabilità di l'hardware è u software Samsung cù a piattaforma IBM Edge Application Manager, chì funziona nantu à a piattaforma di nuvola hibrida aperta Red Hat. Cappellu OpenShift.

Questa ùn hè micca a prima cullaburazione recente trà Samsung è IBM. A principiu di questu annu, u giant tecnologicu sudcoreanu hà annunziatu chì fabricarà l'ultimu chip di centru di dati IBM chjamatu POWER10. Hè custruitu nantu à un prucessu di 7nm è prumette una putenza di calculu 20x più altu ch'è u chip POWER9.

U più lettu d'oghje

.