Chiudi annunziu

Samsung Smartphone Galaxy L'A32 5G hà ricevutu recentemente a certificazione da a FCC di i Stati Uniti (Cumissione Federale di Comunicazioni), chì significa chì ùn duvemu micca aspittà assai per a so introduzione. I documenti di certificazione anu revelatu chì u telefunu supporterà Bluetooth 5 LE o NFC è ghjunghjerà cù un caricatore 15W.

I documenti di certificazione mostranu chì Galaxy L'A32 5G supportarà e bande 5G 28, 77 è 78, Wi-Fi dual-band b/g/n/ac, standard Bluetooth 5 LE, NFC è chì u telefunu serà bundle cù un caricatore 15W.

Sicondu rapporti non ufficiali, u prossimu smartphone 5G più economicu di Samsung avarà un display di 6,5-inch cun un rapportu d'aspettu 20: 9, una camera quadrupla, u sensoru principale di quale duverebbe avè una risoluzione di 48 MPx, un lettore di impronte digitali integratu in u buttone d'alimentazione. , un jack 3,5 mm è dimensioni 164,2 x 76,1 x 9,1 mm. Si dice chì u software funziona Androidcù 11 è l'interfaccia d'utilizatore One UI 3.0. À u mumentu, ùn si sà micca chì tipu di chip hà da utilizà, nè quantu capacità di memoria operativa è interna avarà. In quantu à u disignu, i renditi filtrati di pocu tempu suggerenu chì u dispusitivu avarà un display Infinity-V, una lunetta di fondu più prominente, o un retro in plastica altamente lucidatu chì Samsung chjama "Glasstic".

Sicondu l'ultime informazioni "darreri à l'scena", u telefunu puderia esse lanciatu in e prossime settimane, cù altri novi prudutti di a serie populari. Galaxy A - Galaxy A52 5G a Galaxy A72 5G.

U più lettu d'oghje

.