Chiudi annunziu

Comu si pò ricurdà, i telefoni di serie Galaxy S20 eranu assai caru quand'elli sò andati in vendita in marzu, attinendu critiche da i clienti in u mondu sanu. Tuttavia, secondu l'ultimi rapporti non ufficiali, Samsung hà pigliatu à u core è in certi mudelli di a prossima serie di punta. Galaxy S21 dicenu chì stabilisceranu un prezzu più bassu.

S informaceAghju scupertu i prezzi nantu à u situ web GalaxyClub chì e so fonti anu dimustratu per esse affidabili in u passatu. Sicondu ellu, u mudellu basu costarà Galaxy S21 879 euro (circa 23 mila corone), Galaxy S21 + 1079 euro (pocu più di 28 mila CZK) è S21 Ultra si dice chì porta un prezzu di 1 euro (circa 399 mila corone). I prezzi si riferite à varianti cù 36,5 GB di memoria interna. U situ web indica chì a causa di i diversi livelli di l'imposta nantu à u valore aghjuntu, i prezzi ponu varià ligeramente in i paesi europei individuali.

Cum'è un ricordu - u mudellu Galaxy U S20 costava 999 euro quandu hè statu lanciatu, è u mudellu "plus" 1099 euro, cusì i so successori anu da vende per 120, rispettivamente. 20 euro di più prezzu. À u cuntrariu, u novu Ultra duveria custà 50 euro di più cà u so predecessore. À un puntu, Samsung hà dichjaratu chì hà cunsideratu di mette un prezzu più bassu nantu à u novu mudellu di punta, ma apparentemente hà cambiatu d'idea à a fine.

Comu sapete da a nostra nutizia precedente, a serie Galaxy U S21 serà lanciatu u 14 di ghjennaghju di l'annu prossimu è deve esse in vendita à a fine di u stessu mese.

U più lettu d'oghje

.