Chiudi annunziu

Temperature fora spessu cumincianu à calà sottu à cero, è cun questu vene a quistione di cumu per assicurà chì i so dispusitivi ùn sò micca feriti in u friddu. Per quantu vi pare u vostru smartphone, a temperatura di congelazione ùn hè micca bè per questu, cusì in l'articulu di l'oghje vi diceremu cumu cura in l'invernu.

Attenti à l'umidità

U vostru smartphone pò esse danatu micca solu da e basse temperature, ma ancu da transizioni da l'inguernu à u calore, quandu a condensazione di vapore è a cuncentrazione di umidità aumentata pò esse, per esempiu. Allora pruvate d'evità salti di temperatura eccessivi. Sè avete vultatu da un inguernu veramente cattivu à un ambiente veramente caldu, lasciate u vostru telefunu riposu è acclimatizà prima - ùn caricate micca, ùn accende micca, o travagliate. Dopu à una meza ora, deve esse digià adattatu à u cambiamentu di temperatura è nunda ùn deve minacciallu.

Sempre caldu

Sè vo site in temperature veramente freti, pruvate micca di utilizà u vostru telefunu fora quant'è pussibule è ùn l'espone micca à u fretu inutilmente. Dà abbastanza calore - portate in i sacchetti internu di una giacca o mantellu, a sacchetta interna di i pantaloni, o cun cura ammucciatu in un saccu o saccu. Questu impediscenu i danni pussibuli da basse temperature, in particulare per i dispositi più vechji. À basse temperature, a bateria di u vostru smartphone tende à drenu più veloce, è u rendiment di u vostru telefunu pò ancu deteriorate. Se u vostru smartphone smette di travaglià per via di a bassa temperatura, guardà in un locu caldu - in a vostra sacchetta o saccu. Quandu ghjunghjite in casa, dà un pocu di tempu per riposu, allora pudete pruvà cù cura di accende è cunnette à u caricatore - duverebbe cumincià à travaglià di novu, è cusì a so vita di a bateria.

U più lettu d'oghje

.