Chiudi annunziu

Comunicatu di stampa: TCL Electronics, unu di i trè attori principali in l'industria televisiva glubale, è l'istitutu CSA (Consumer Science & Analytics) fucalizza nantu à a relazione trà l'Europeani è i so televisioni. Un totale di 3 europei sò stati inclusi in a ricerca. 083% di i rispondenti dicenu chì vedenu a TV almenu una volta à ghjornu. Cù l'avvicinamentu di l'annu novu, sta ricerca fucalizza nantu à cumu l'Europeani utilizanu i TV in e so case. I participanti di a ricerca eranu principalmente di paesi cum'è Francia, Gran Bretagna è Germania.

Natale davanti à u screnu

U 97% di e famiglie pussede almenu una televisione. I britannichi anu u più, cù una media di 2,1 TV cumparatu cù altri paesi induve e famiglie anu una media di 1,7 TV. Quist'annu, a TV resta u rigalu ideale chì tutta a famiglia pò accettà. Unu in dui europei (finu à u 59% in Germania) dicenu chì sò pronti à investisce in una nova TV per via di unu di i periodi festivi di l'annu, cum'è Natale. U 87% di l'Europeani dicenu chì fighjanu a TV almenu una volta à ghjornu. U 33% di i britannichi anu a so TV quasi XNUMX/XNUMX.

SmartTV

Durante u bloccu è altre restrizioni causate da a situazione epidemiologica attuale, a televisione guadagna sempre più impurtanza in a vita di ogni ghjornu è hè diventata un veru attore in u campu di l'intrattenimentu. Finu à a mità di l'Europeani aspettanu di fighjà assai più TV chè in l'annu precedente.

U salottu resta u locu preferitu per vede a TV (80%), seguita da a camera (10%) è a cucina (8%). In quantu à i prugrammi TV selezziunati, a televisione hè sinonimu di rilassazione di vacanze: i filmi è e serie sò i prugrammi più populari (83%), seguitu da i prugrammi di divertimentu (48%). Ciò chì hè surprisante hè chì u 6% di i rispondenti identificanu a TV cum'è un focu di famiglia virtuale, induve a famiglia sana si riunisce, chì prova e pussibulità quasi illimitate di a television.

I Smart TV appellu principarmenti à e persone sottu 35 anni

U 60% di l'Europeani anu una TV intelligente (Smart TV), cumpresu u 72% di i ghjovani sottu à 35 anni, chì sceglienu sti televisori per funzioni intelligenti chì li permettenu di utilizà megliu a TV per sperienze più grandi, soprattuttu da fighjà spettaculi da streaming. servizii (70%) è a pussibilità di vede i prugrammi individuali in catch-up TV è VOD (40%). Hè da nutà chì quasi un terzu di l'inglesi è i francesi sparte u cuntenutu di i so smartphones nantu à i so schermi TV, chì mostra l'interconnessione crescente di diversi dispositi.

Antoine Salomé, Direttore Marketing di TCL Europe dice: "Comu evidenziatu da sta ricerca, a stagione di vacanze cunfirma chì i TV, è in particulare i smart TV, sò una cumminazione unica di tecnulugia, cuntenutu digitale, sia audio sia visuale, chì stimulanu a creatività, l'intrattenimentu, u sparte, l'imaginazione è l'educazione. Questu facenu i TV, è in particulare i smart TV, un grande cumpagnu per sparta u cuntenutu digitale è i mumenti di famiglia più preziosi è i mumenti cù l'amichi stretti. Cum'è un innovatore in a tecnulugia mini-led, offremu è prumettimu una alta qualità di stampa è sonu in i tempi quandu a maiò parte di l'utilizatori si cuncentranu à fighjà filmi è serie ".

U più lettu d'oghje

.