Chiudi annunziu

U vostru smartphone hè espunutu à diverse impurità è batteri ogni ghjornu. Ancu s'ellu ùn pare micca bruttu à u primu sguardu, duvete cura regularmente in a forma di una pulizia curretta. In l'articulu d'oghje, parlemu di cumu fà.

Attenti à l'acqua

U vostru smartphone senza dubbitu meriteghja u megliu è, se pussibule, una cura specializata. Questu significa chì ùn avete mai aduprà detergenti, suluzioni, agenti sbiancanti o materiali abrasivi per pulizziari. Evite ancu di pulisce i porti cù spray d'aria compressa. Prima di pulizziari, disconnect tutti i cavi da u vostru smartphone, sguassate a tappa o casu, è spegne per assicurà chì hè più còmuda durante a pulizia. Se vulete ancu disinfettà u vostru equipamentu à u stessu tempu, pudete aduprà una suluzione d'alcool isopropilica 70%. Pudete ancu aduprà mezzi speciali destinati direttamente à a pulizia di i dispositi elettronici. Ùn applicà mai i prudutti direttamente à a superficia di u vostru smartphone - applicà cù cura à un pannu suave, pulitu, senza pelucchi è pulite bè u vostru telefunu cun ellu.

Attentu ma cun cura

Evitate a pressione eccessiva è i graffi, soprattuttu in l'area di visualizazione - pudete dannà irreversibilmente. Pudete aduprà una spazzola chjuca è morbida, un bastone per a pulizia di l'orechje, o una spazzola di denti unica assai morbida per pulisce i porti è i parlanti. In casu chì pulite u vostru smartphone cù a suluzione d'alcool isopropilica menzionata o un agentu di pulizia speciale, à a fine, asciugà accuratamente ma accuratamente cù un pannu seccu, morbidu, senza pelucchi, è ùn vi scurdate di assicurà chì ùn ci hè micca liquidu. lasciatu in ogni locu.

U più lettu d'oghje

.