Chiudi annunziu

L'annu novu hè vicinu à u cantonu. In più di l'evaluazione tradiziunale di l'annu passatu, hè apprupriatu à guardà ancu à u futuru. In questu articulu, fighjemu un'occhiata à i novi prudutti chì a nostra cumpagnia preferita ci purterà in 2021. Speremu tutti chì l'annu prossimu serà assai più noioso chè u 2020, ma ùn hè micca necessariamente u casu quandu si tratta di nutizie tecnologiche.

serie Samsung Galaxy S21

Samsung_Galaxy_S21_Ultra_print_photo_1

A cosa principale chì aspettemu tutti hè u lanciu di i mudelli di punta S21. Ùn sapemu nunda di i telefoni da fonti ufficiali, ma diverse fughe rapprisentanu u rolu di l'annunzii ufficiali abbastanza bè. Grazie à i renders filtrati per i ghjurnalisti è ancu recensione non ufficiale Galaxy Uni pochi mesi prima chì u S21 Ultra sia in vendita, sapemu bè ciò chì pudemu aspittà in i magazini.

A serie S21 offre telefoni high-end relativamente classici chì ùn vi sorprenderanu micca veramente cù alcuna di e so funzioni. E persone chì ùn volenu micca esperimenti tecnologichi stravaganti è piuttostu a perfezione convenzionale s'innamoraranu di elli. In u core di i strumenti probabilmente tick Snapdragon 888 di punta è prubabilmente offre unu o più dispusitivi da a gamma di mudelli Supportu per u stylus S Pen.

Galaxy A nota sona a morte

1520_794_Samsung_Galaxy_Nota20_tutti

Solu cù u lanciu linee di mudelli per 2021 prubbabbirmenti darà Samsung vale Galaxy Notes. Dopu à deci anni, u giant coreanu prubabilmente finisce a serie chì era carattarizata da una grande visualizazione è u stylus S Pen. Oghje, però, hè digià abbastanza redundante per i pruduttori. Avemu digià utilizatu grandi schermi ancu in i mudelli più economici, è Samsung pensa à spustà u stylus S Pen à i telefoni "normali" da a serie S21.

Ci hè speculazione chì Samsung hè prubabile di rimpiazzà a Nota premium cù telefoni plegabili. Quessi sò attualmente i telefoni più caru di u fabricatore, destinati à i clienti chì volenu u telefuninu più avanzatu tecnologicu, ancu s'ellu anu da sacrificà alcuni di i benefici di l'alternattivi custruiti cunvinziunali.

"puzzles" misteriosi

SamsungGalaxyFold

In u campu di i dispusitivi plegatori da Samsung, avemu sempre muvimenti in una nebbia di informazioni micca verificate. U ritornu di i ranchi hè quasi sicuru Galaxy Da Fold a Galaxy Da Flip, questi rapprisentanu l'approcciu più cunvinziunali di u giant tecnulugicu à i telefoni custruiti in modu diversu in u futuru. certi rapporti dicenu 2021 trè mudelli novi mentre chì altri parlanu di quattru.

Ci sò varianti più prezzu di e duie serie citate in ghjocu, chì duveranu aiutà à Samsung à purtà i telefoni plegabili in u mainstream. A quistione hè se a cumpagnia pigliarà un risicu è lanciarà un tippu micca pruvatu di display flexible in u mercatu. A divisione di visualizazione di a cumpagnia hà spartutu recentemente un telefonu cuncettu cù una doppia cerniera nantu à e social media. In qualchì forma di prototipu, pudemu ancu aspittà un smartphone cù un display rollable.

Telefonii accessibili per e masse

Galaxy_A32_5G_CAD_render_3

In più di i dispusitivi premium, chì custanu sin'à decine di millaie di curone, Samsung prepara ancu i dispusitivi più prezzu cù quale vole indirizzà e masse. Questa hè una mossa comprensibile, u segmentu di i telefoni mid-range hà guadagnatu u più in l'annu passatu. I mercati chinesi o indiani puderanu esse una preda relativamente faciule per Samsung, cù a strategia ghjusta implicata. Un numeru tamantu in questi paesi asiatichi sò fami di telefuni assequibili chì li permettenu di cunnette à e cunnessione mobili nantu à e rete 5G. Finu a ora, sta dumanda hè megliu coperta da u Xiaomi cinese in i dui paesi, ma Samsung pò prestu risponde cù u so propiu dispositivu economicu.

Finu à avà sapemu Samsung Galaxy A32 5G è parechji rapprisentanti di linee più economiche Galaxy M a Galaxy F. Ancu s'ellu nimu di elli si distingue da l'altri cù e so specificazioni, Samsung pò ancu sorprenderà per stabilisce livelli di prezzu aggressivu. Certamente, avaristi benvenuti mudelli più economici da Samsung. In u nostru mercatu, ci hè una mancanza cumpleta di tali dispositi boni, ma bè custruitu.

Grande TV per tutti

Samsung_MicroLED_TV_110p_1

Samsung ùn hè micca u solu telefonu in vita. A cumpagnia coreana hè ancu un grande attore in u mercatu di TV. Avemu digià cunfirmatu chì l'annu dopu lanciarà solu u sicondu dispositivu cù a tecnulugia di visualizazione MicroLED. Ma costarà una quantità enorme di soldi. Semu più interessati à i TV mainstream chì Samsung introduverà in ghjennaghju à Fiera di l'elettronica di cunsumu CES.

À a cunferenza stessa, Samsung serà prubabilmente ancu fieru di l'immensi schermi 8K, ma in più di elli, pudemu aspittà per a presentazione di i dispositi chì utilizanu a tecnulugia Mini-LED. Questu puderia purtà una qualità di l'imaghjini simili à i TV più caru à u segmentu di gamma media. Grazie à i so vantaghji, saria pussibule di pruduce futuri TV ancu in dimensioni più chjuche chè avà.

U più lettu d'oghje

.