Chiudi annunziu

U Natale hè in piena attività, a maiò parte di a ghjente hà prubabilmente longu stabilitu sottu à l'arbre di Natale dopu avè disposti uni pochi di piatti di biscotti, è ognunu pò gode di quella bella è beata in u periodu quandu ùn volenu nunda di più chè per affruntà l'assaltu di a famiglia. celebrazioni è idealmente affruntà a situazione inaspettata di questu annu in a forma di a pandemia di coronavirus, chì hà minacciatu significativamente u Natale tradiziunale in u veru sensu di a parolla. Fortunatamente, pudemu ancu gode di u tempu cù i nostri amati, chì e grande cumpagnie piace à enfatizà in i so publicità annuali. U Samsung sudcoreanu ùn hè micca eccezzioni, chì tollerà publicità simili à Apple è ùn lasciarà micca chì u so fratellu minore sia imbarazzatu. Allora fighjemu un ochju à l'ultima dicada, chì hè stata marcata da u boom in i telefoni smartphones è ogni tipu di ghjoculi intelligenti, chì u giant tecnologicu ùn hà micca scurdatu ancu.

Annu 2012 - S Beam in crescita

Era 2012, quandu u mercatu era cunquistatu da smartphones putenti è estetici à l'epica, chì offriva ciò chì l'utilizatori, forse fora di i fan di Apple è iPhone, ùn avianu micca ancu sunniatu - un sistema operatore sintonizatu, cuntrolli touch è, sopratuttu, ghjucà. ghjochi relativamente muderni nantu à u picculu schermu. E coincidentally, a tecnulugia S Beam, chì hè vinutu principarmenti da Samsung. Era l'equivalente di Bluetooth, è ancu s'ellu pudemu truvà una forma simile di spartera di file piuttostu risatica in questi ghjorni, era un successu assolutu chì toglie u respiru ancu à i dilettanti di a tecnulugia. Allora fighjate à Santa cù u vostru smartphone mudernu Galaxy A Nota II trasferisce u schedariu in un movimentu graziosu. A cosa interessante hè chì sta funzione in i telefoni Galaxy pudemu ancu truvà sottu à u nome Android Fascia.

Annu 2013 - L'era di i smart watches

L'annu 2013 ùn hè micca menu significativu, quandu i primi dispusitivi wearable apparsu nantu à u mercatu è prestu prestu l'attenzione di u publicu di massa. Una di l'imprese primarie per aiutà à prumove sta tecnulugia era Samsung, chì hà fattu cusì durante un successu, s'ellu hè criticatu da i media, cummerciale di Natale, induve un coppiu in amore nantu à un divano cumunicà cù un "amicu à u telefunu", solu cù un smart watch invece di un smartphone. Ma fate un ochju per voi stessu per l'atmosfera spensierata è a grande manera chì hè prumuvutu, è mentre chì u video ùn hè mai dispunibule in ogni locu, ma u situ web di Daily Mail, speremu chì vi piacerà quant'è noi.

Annu 2014 - Samsung in azzione di novu

L'annu 2014 era un pocu più poviru, ma ancu successu, quandu una quantità di gadgets è ghjoculi intelligenti apparsu nantu à u mercatu, ma era Samsung chì hà sappiutu per ghjunghje à u publicu generale è, soprattuttu, assicurà un prezzu accessibile. Ùn hè maravigghiusu chì u giant tecnulugicu cuncentra u so annunziu di Natale nantu à copre a maiò parte di a so cartera, cumprese smartwatches, tablette, smartphones è parechji altri dispositi. L'annunziu bellamente riprisenta a cunnessione di a tecnulugia cù a vita di ogni ghjornu, è soprattuttu durante a stagione di vacanze, quandu a cumunicazione cù i nostri amati hè u più impurtante.

Annu 2015 - Imballaggio di rigalu in pratica

Puderia esse sustinutu chì era in u 2015 chì i telefoni intelligenti è i smart watches sò diventati l'equipaggiu cumuni di ogni persona, chì Samsung attira l'attenzione in a so publicità à u mumentu. Ancu s'ellu manca un pocu di u spiritu tradiziunale di Natale è offre una guida piuttostu pratica per l'imballaggio di rigalu, hè sempre un grande spettaculu è, soprattuttu, un gentile nudge per dà à i vostri amati qualcosa veramente speciale è memorable.

Annu 2016 - Attacchi di realtà virtuale

Avemu cupertu smartphones è orologi intelligenti, allora chì ne dite di ... a realtà virtuale? Hè in 2016 chì hà più o menu sperimentatu a so premiere, è ancu s'è i tentativi apparsu prima, solu questu annu hà cessatu di esse solu una questione di geeks è dilettanti di tecnulugia. Allora e masse si sò perse in u spaziu virtuale, chì Samsung hà decisu d'utilizà è offre cum'è un rigalu à i clienti per Natale un annunziu successu, chì ùn hè micca custituitu di qualchissia chì si mette solu in una stanza viota cù un cuffie nantu à a testa, ma piuttostu. in l'unione di a famiglia è sparte e sperienze cù i so più vicini. Dopu tuttu, pudete guardà a mostra per voi stessu quì sottu.

Annu 2017 - U travagliu ùn deve esse stancu

Immaginate esse furzati à passà Natale à u travagliu. E in più, in l'hotel, induve e famiglie entusiastiche si perseguiscenu è celebranu e vacanze cù i so amati in un locu novu è eccitante. Fortunatamente, Samsung hà ghjuntu cun un annunziu chì trasforma rapidamente u tonu negativu in l'uppurtunità di truvà una manera di ghjunghje à e persone. E questu, paradoxalmente, precisamente cù l'aiutu di e tecnulugia, chì ùn deve esse mancanti di càmera, a realtà virtuale è assai altri gadgets chì sò avà una norma cumuna. In ogni casu, hè definitu un spettaculu piacevule, è ch'ella ti piace o micca, certamenti pigliarà u vostru core è ùn lasciarà micca.

Annu 2018 - Luntanu, ma sempre inseme

Ancu l'annu 2018 ùn hà micca registratu nunda estremamente rivoluzionariu in u mondu tecnologicu, a so impurtanza era ancu più grande in questa direzzione. Hà cuntinuatu à aiutà à integrà a tecnulugia in a vita di ogni ghjornu è sopratuttu à permette à e persone di cumunicà in un modu ancu megliu chè mai. Qu'il s'agisse de téléviseurs intelligents, de montres, de smartphones ou de tablettes, Samsung n'a laissé rien au hasard et a montré à la communauté humaine en pleine force, qui n'a pas de limites. In modu persunale, aghju dettu chì questu hè unu di i più boni publicità di Natale, chì ancu oghje hà un postu onorevoli in u salone di a fama è parechje persone tornanu à ellu vulè-nilly.

Annu 2019 - Santa s'hè scurdatu di silenziu u so telefonu

L'annu passatu probabilmente ùn hà micca bisognu di assai introduzione è a maiò parte di voi prubabilmente ricordate ciò chì hè accadutu. Ancu cusì, vale a pena di ricurdà l'annunziu è di mintuvà chì Samsung una volta hà cuminciatu à appughjà versu un spiritu più tradiziunale di Natale è hà creatu una atmosfera piuttostu bella chì pudemu vede cù l'ochji di i zitelli. Ancu s'ellu ùn hè micca un dispositivu intelligente altru ch'è un smartphone lampeghja in questu clip, era solu a serie Galaxy, chì Samsung hà vulsutu attirà l'attenzione è sopratuttu per risponde à a quistione di ciò chì succede quandu Santa si scurda di silenziu u so telefunu è qualcunu u chjama à u mumentu stessu quandu hè unwrapping presenta vicinu à i zitelli chì dorme. In ogni casu, vede per voi stessu.

Annu 2020 - U puntu di svolta hè finalmente ghjuntu

Avà simu ghjunti à a fine è à u stessu tempu l'annu più impurtante è probabilmente l'annu più difficiule chì ci hà scontru in tantu tempu. Moltu hè accadutu questu annu, è cum'è sapete di sicuru, a pandemia è altri avvenimenti anu cambiatu completamente a nostra vita è u funziunamentu. A maiò parte di l'interazzione si sò spustate in u spaziu virtuale, a cunnessione cù a tecnulugia hè più forte ch'è mai è osemu dì chì hè ghjuntu una spezia di svolta chì hà da definisce ancu a prossima dicada. Questu hè ancu signalatu da Samsung, chì cù l'aiutu di un locu animatu maravigliosu prova di dà à e persone un pocu di curagiu è li mostra a luce imaginaria à a fine di u tunnel. Ma ùn ti impedisceremu più di i dolci è di e fiabe, crede solu chì ùn devi micca persu l'annunziu di questu annu.

U più lettu d'oghje

.