Chiudi annunziu

Semu finalmente ghjunti, a fine di st'annu tristu è sgradevule hè finalmente quì, ancu s'ellu ùn andarà micca cumplettamente standard. U sistema anti-epidemicu PES hè à u livellu 5 è questu significa chì a pruibizione esce dopu à 21 ore è a pruibizione di riunite persone. Per via di questu, quasi tutte e cità anu annullatu e so celebrazioni di l'annu novu in forma di pirotecnia, ma ùn ci hè bisognu di chjappà a testa, hè quasi sicuru chì, cum'è ogni annu, assai persone farà u so propiu pirotecnicu. È u spettaculu di luci naziunale di questu annu puderia esse ancu più grande questu annu. Hè naturali chì tutti vulemu priservà a memoria di un tali avvenimentu, è quale altru duverebbe aiutà cun questu chì u nostru smartphone "megliu amicu". In l'articulu d'oghje, vi daremu qualchi cunsiglii per piglià ritratti di tali pirotecnici nantu à u vostru smartphone.

Attenti à a bateria

Avemu da principià cù i principii assai basi è questu hè a bateria di u vostru telefunu. Ideale, duvete avè a carica à 100%, perchè dopu tuttu, piglià ritratti, è soprattuttu più longu, hè abbastanza esigente nantu à u cunsumu, è hè ancu cunnisciutu chì a bateria di u telefuninu drena più veloce in l'invernu.

Nisun flash o HDR

U lampu hè principarmenti utilizatu per a fotografia di l'ogetti à una corta distanza è ùn hè dunque micca adattatu per catturà i fuochi d'artificiu, è ancu HDR, saria più dannusu. HDR pò esse disattivatu in Settings camera.

Zoom digitale? INNÒ!

Cum'è cù e duie funzioni descritte sopra, evite u zoom digitale. Un tali zoom risulta in una perdita di nitidezza è a granulatura di a foto puderia ancu aumentà, è chì certamente ùn pare micca u minimu bellu, soprattuttu in u casu di qualcosa di bella cum'è u spettaculu di luci in u celu di notte. L'imaghjini seranu ancu megliu quandu utilizate a camera in u paisaghju.

ISO è a velocità di l'otturatore assicuranu l'imaghjini di qualità prufessiunale

Belle foto di enormi fontane di luce in u celu scuru, chì ùn cunnosci micca tali ritratti. Avete pensatu chì era post-editing in photoshop? No. Hè tuttu nantu à i paràmetri di a camera è pudete piglià ancu tali foto. U primu passu hè di andà à l'app camera Dopu è selezziunate un modu PRO. Allora basta à appughjà ISO è stabilisce u so valore à un valore bassu, cum'è 100. Stu vi assicurà chì soprattuttu grandi splusioni ùn sò overexposed, simpricimenti pusà, troppu luminosu.

Se vulete piglià e vostre foto di pirotecnia à un livellu ancu più altu è catturà e formazioni di luce cù a so traccia di luce, cambiate a velocità di l'otturatore. In a mo sperienza, hè megliu stabilisce u so valore à unu o dui seconde. Un tripode hè un aiutu impurtante in u casu di cambià a durata di l'otturatore, senza ellu hè praticamenti impussibile di piglià una foto d'alta qualità, perchè u telefunu deve esse assolutamente fermu è ùn deve micca scuzzulate.

Cum'è a ciliegina nantu à a torta, pudemu imaginà u bilanciu biancu, chì di novu pudemu cambià solu in u modu PRO, basta à andà à l'articulu marcatu WB. Quandu cambiate a pusizione di u slider, vi vede una visualizazione in tempu reale di i culori. Sceglite quellu chì ti piace più.

Pruvate a spara in burst

A maiò parte di e persone passanu assai tempu per piglià selfie, soprattuttu scegliendu u megliu colpu, u listessu puderia succede cù e foto di pirotecnia. Fortunatamente, avemu una funzione chjamata Tirò in burst. Pudete fà questu sia tenendu premutu u buttone di l'otturatore o trascinendulu versu u bordu è mantenendu, secondu a versione di u sistema chì avete. U vostru telefunu hà da cumincià à piglià una foto dopu à l'altru è poi tocca à voi quale sceglite è sparte cù l'altri.

Una parolla finale

Inoltre, ùn vi scurdate di assicurà chì avete abbastanza spaziu liberu in u vostru telefunu. A nostra ricumandazione finale hè di pruvà prima i paràmetri di a vostra camera per chì e foto di fuochi d'artificiu risultanti sò veramente stupendenti cum'è l'esperienza stessa. À a fine di a nostra breve guida, tuttu ciò chì resta hè di desiderà di finisce l'annu novu inusual di questu annu cum'è imagine.

 

U più lettu d'oghje

.