Chiudi annunziu

Ancu se a situazione attuale chì circundava a nova pandemia di coronavirus ùn hè micca favurevule à e celebrazioni classiche di Capodanno, e riunioni domestiche più chjuche ùn saranu certamente senza alcolu quist'annu. Un mal di testa matina di solitu annuncia u toll di a sera precedente piena di indulgenza in una bona alimentazione è una bevanda di qualità. Tuttavia, u mondu ùn si ferma per certi di noi u primu di ghjennaghju. Sè avete bisognu di mette à u volante o di fà un'altra attività cognitivamente esigenti à u principiu di l'annu novu, hè cunvenutu per sapè quandu l'alcoolu sparirà completamente da u vostru corpu. Per tali casi, ci sò calculatrici alcolu chì vi ponu cunsiglià in tali situazioni.

Na Androidu ci sò innumerevoli app diverse chì prumettenu di calculà accuratamente u vostru livellu di alcolu in sangue. Tuttavia, assai di elli sò insufficienti è ùn sustene micca alcune funzioni utili. Ricumandemu l'applicazione AlcoTrack, chì simplificà u prucessu tutale di registrà l'alcolu cunsumatu u megliu, mentre offre assai infurmazioni supplementari per i bevitori curiosi.

Quandu avete principiatu l'app, vi sarà dumandatu infurmazione cum'è a vostra altezza, pesu, età è sessu, chì cuntribuiscenu à a tarifa à quale u vostru corpu hè capaci di scumpressà l'alcohol. AlcoTrack vi dumandarà ancu s'ellu vulete usà cum'è un semplice logger o cum'è un aiutu à l'astinenza. À u principiu, hè ancu ragiunate per visità i paràmetri è aghjustà u limitu di guida, chì l'applicazione stabilisce automaticamente à 0,4 per mille. Ci hè una tolleranza zero in a Repubblica Ceca è in Slovacchia.

AlcoTrack travaglia registrandu a quantità di alcolu cunsumata. Per ogni bevanda, determinà u so voluminu è u cuntenutu di l'alcoolu, mentre chì pudete sceglie da una lista pre-preparata, è u tempu durante quale l'avete bevutu. L'app vi dicerà quante parti per milione avete attualmente in u sangue è quantu tempu vi purterà per sobri. Presenta i dati impressiunamente cù un graficu simplice è un riassuntu di l'infurmazioni sottu. Tuttavia, ùn devi micca scurdà chì informace dati da l'appiecazione sò solu indicativi è u percentualità resultanti di alcolu in u sangue varieghja da persona à persona.

U più lettu d'oghje

.