Chiudi annunziu

Grazie à e numerose filtrazioni da a fine di l'annu passatu, tutti sapemu chì Samsung hè per svelà i so novi cuffie wireless chjamati. Galaxy Buds Pro. U giant tecnologicu sudcoreanu hà avà cunfirmatu a so esistenza, anche indirettu è apparentemente per sbagliu.

In particulare, questu hè accadutu via u situ web canadianu di Samsung, chì hà cunfirmatu u nome di l'auriculare è a so designazione di mudellu (SM-R190). Galaxy U Buds Pro serà l'auriculare all-wireless di punta di a cumpagnia, è prubabilmente venderà per più di i mudelli di l'annu passatu. Galaxy Buds + a Galaxy I germogli vivenu.

Sicondu filtrazioni è certificazioni precedenti, i novi cuffie includeranu annullamentu di rumore attivu, modalità ambientale, sonu surround 3D, supportu per Bluetooth 5.1 LE (Low Energy), Dolby Atmos è codec AAC, NFC, portu USB-C, carica rapida è wireless. di u standard Qi, u cuntrollu di u toccu, una applicazione smartphone cumpagna, cumpatibilità cù u serviziu SmartThings Find è duverà durà finu à 22 ore cù una sola carica (cumbinata cù un casu di carica; a so capacità deve esse 500 mAh). Seranu pruposti in trè culori - neru, biancu è viole.

Si suppone chì saranu venduti per 199 dollari (circa 4 curone in cunversione) è chì saranu presentati u 300 di ghjennaghju inseme cù i smartphones di a nova serie flagship. Galaxy S21.

U più lettu d'oghje

.