Chiudi annunziu

U 14 di ghjennaghju, Samsung introduverà una nova serie di punta Galaxy S21 è inseme cun ellu, assai prubabilmente, novi cuffie wireless Galaxy Buds pro. À fiancu à elli, però, un pendente di localizazione intelligente puderia ancu esse introduttu in scena Galaxy SmartTag, chì avemu scrittu annantu à a fine di l'annu passatu. Avà hè apparsu in ritratti per a prima volta.

Galaxy U Smart Tag hè mostratu in neru in l'imaghjini di l'agenza di telecomunicazioni taiwanese NCC (Cumissione Naziunale di Comunicazione), ma sapemu da e fughe precedenti chì deve esse sempre dispunibule in un culore marrone chjaru. U dispusitivu hè simile in u disignu à alcuni di i pendenti di seguimentu di Tile è duverebbe misurà circa 4 cm di lunghezza è larghezza.

U registru di certificazione di l'agenzia di u locatore ùn ne liste informace, Ma altri autorità di certificazione anu revelatu prima chì serà alimentatu da a tecnulugia Bluetooth 5.1 LE, chì deve esse capace di truvà oggetti finu à 400 m in casa è finu à 1000 m fora - cù un minimu cunsumu d'energia - è una sola batteria di pila di munita 3V sustituibile. Si deve dinù esse compatible cù u serviziu SmartThings Find di Samsung.

In quantu à u prezzu, u colgante deve esse vindutu in Europa per 15-20 euro (circa 400-520 curone). Avemu da amparà più nantu à ellu in i ghjorni à vene.

U più lettu d'oghje

.