Chiudi annunziu

Quasi esattamente un annu fà, Samsung hà lanciatu una TV QLED cù risuluzione 8K, è questu annu pare chì espansione a so offerta cù TV 8K. Hè previstu di svelà i so novi TV 8K dumani à l'avvenimentu The First Look è à CES 2021, chì principia a settimana prossima. U giant tecnulugicu hà annunziatu avà chì i so TV seranu cumpatibili cù i normi aghjurnati di l'Associazione 8K.

L'urganizazione hà aghjurnatu recentemente i requisiti per i TV per riceve a so certificazione 8KA Certified. In più di i requisiti esistenti per i standard di risoluzione, luminosità, culore è connettività, i TV 8K sò avà richiesti per esse cumpatibili cù un inseme più largu di standard di decodificazione video è sonu surround multidimensionale.

"Cù u sustegnu di l'Associazione 8K in a prumuzione di standard chì includenu prestazioni audio-video è standard di interfaccia, aspittemu chì più famiglie sceglienu TV 8K è vede più cuntenutu 8K dispunibule in queste famiglie quist'annu, chì offre una sperienza di visione eccezziunale in u teatru in casa", hà dettu. Samsung Electronics America Direttore di a pianificazione di u produttu Dan Schinasi.

L'urganizazione include marchi TV, cinemas, studios, fabricatori di display, marche di processori è più. Probabilmente ùn sorprenderà nimu chì Samsung è Samsung Display sò trà i so membri core.

U più lettu d'oghje

.