Chiudi annunziu

Oppo duveria lancià u novu flagship Find X3 in u primu trimestre di questu annu. U smartphone alimentatu da Snapdragon 888 hè avà apparsu in u famosu benchmark AnTuTu è hà stabilitu un novu record in questu puntuendu quasi 771 punti.

Qualcomm dà ufficialmente i numeri per u so novu chip flagship un pocu più bassu - pocu più di punti 735, ma u risultatu in AnTuTu hè un riassuntu di un totale di quattru cumpunenti di u telefunu, à dì u chipset, GPU, memoria è ambiente d'utilizatore. A fonti chì "filtratu" u risultatu di u benchmark ùn hà micca datu più dettagli nantu à u Find X000, ma pudemu aspittà chì avè 3 GB di RAM è più di memoria interna abbastanza.

Per paragone: u smartphone attuale più veloce di Samsung - Galaxy Nota 20 Ultra (in a cunfigurazione di 12 + 256 GB) - hà righjuntu circa 603 punti in AnTuTu (ma di sicuru ùn usa micca l'ultimu chip Qualcomm high-end, hè alimentatu da u Snapdragon 000+ o Exynos 865).

U prossimu flagship di u fabricatore cinese deve altrimenti riceve un display cù una diagonale di 6,7 inch, una risoluzione QHD + è supportu per una freccia di rinfrescante di 120 Hz, una camera principale 50 MPx cù un sensor Sony IMX766, una camera frontale doppia cù una risoluzione. di 13 MPx, una bateria cù una capacità di 4500 mAh è un supportu per a carica rapida cù una putenza di 65 W è una carica wireless cù una putenza di 30 W. Si deve esse accumpagnata da u mudellu Pro, chì, à u cuntrariu, serà assai prubabile. esse equipatu di una lente periscopiu.

U più lettu d'oghje

.