Chiudi annunziu

L'annu passatu hè statu turbulente per parechje industrie per via di a pandemia di coronavirus, è u mercatu di i smartphones hè statu ancu affettatu. Sicondu un novu rapportu di l'analista TrendForce, e cumpagnie anu speditu un totale di 1,25 miliardi di dispositi nantu à questu, chì hè una diminuzione di l'2019% cumparatu cù u 11.

I primi sei marchi eranu Samsung, Apple, Huawei, Xiaomi, Oppo è Vivo. U più grande calatu hè statu vistu da Huawei, per via di e sanzioni di i Stati Uniti chì impediscenu di accede à chips è pruibisce a cooperazione cù Google, u creatore di u sistema operatore. Android.

Samsung hà speditu 263 milioni di smartphones l'annu passatu è hà tenutu una quota di mercatu di 21%. Apple 199 milioni (15%), Huawei 170 milioni (13%), Xiaomi 146 milioni (11%), Oppo 144 milioni (11%) è Vivo 110 milioni, dendu una parte di 8%.

L'analisti di TrendForce aspettanu chì u mercatu torna à a crescita in i prossimi 12 mesi (principalmente per via di a crescente dumanda in i mercati emergenti) è l'imprese pruducianu 1,36 miliardi di smartphones, un 9% da questu annu.

Per Huawei, però, a prediczione hè piuttostu deprimente - secondu ellu, furnisce solu 45 milioni di smartphones à u mercatu quist'annu è a so cota di mercatu si riducerà à solu 3%, lascendu fora di i primi cinque è un puntu percentuale avanti. di l'ambiziosu fabricatore cinese Transsion, sottu à quale appartene marche cum'è iTel o Tecno.

À u cuntrariu, Xiaomi deve cresce u più, chì sicondu l'analista pruducia 198 milioni di smartphones questu annu è a so parte di u mercatu cresce à 14%.

U più lettu d'oghje

.