Chiudi annunziu

Qualcomm hà lanciatu un novu chip di smartphone low-end (mid-range), u Snapdragon 480, chì hè u successore di u chipset Snapdragon 460. Cum'è u primu chip in a serie Snapdragon 400, vanta un modem 5G.

A basa di hardware di u novu chip, custruitu nantu à u prucessu di produzzione 8nm, hè custituitu da core di processore Kryo 460 clock à una frequenza di 2.0, chì travaglianu inseme cù core Cortex-A55 ecunomichi cù una frequenza di 1,8 GHz. L'operazioni gràfiche sò trattate da u chip Adreno 619. Sicondu Qualcomm, u rendiment di u processatore è a GPU hè più di duie volte di u Snapdragon 460.

Inoltre, u Snapdragon 480 hè equipatu cù u chipset AI Hexagon 686, u so rendimentu deve esse più di 70% megliu cà u so predecessore, è u processore d'imaghjini Spectra 345, chì sustene e camere cù una risoluzione finu à 64MPx, registrazione video in una risoluzione di finu à Full HD à 60 fps è permette di piglià ritratti da finu à trè sensori di foto à una volta. Inoltre, ci hè supportu per risoluzioni di visualizazione finu à FHD + è una freccia di rinfrescante di 120 Hz.

In termini di cunnessione, u chipset supporta Wi-Fi 6, onde millimetriche è banda sub-6GHz, standard Bluetooth 5.1 è hè dotatu di un modem Snapdragon X51 5G. Cum'è u primu chip di a serie 400, supporta ancu a tecnulugia di carica rapida Quick Charge 4+.

U chipset duveria esse u primu à apparisce in i telefuni di pruduttori cum'è Vivo, Oppo, Xiaomi o Nokia, in qualchì tempu in u primu trimestre di questu annu.

U più lettu d'oghje

.