Chiudi annunziu

Comu si pò ricurdà, un smartphone Samsung Galaxy L'A32 5G hà ricevutu a certificazione da l'agenza di telecomunicazioni di i Stati Uniti FCC (Cumissione Federale di Comunicazioni) circa trè settimane fà, chì era un signu chì duvemu vede prestu. Avà u so lanciu hè ancu più vicinu, postu chì hà ricevutu certificazione da l'urganizazione Bluetooth SIG.

In più di cunfirmà chì u telefunu supporterà u standard Bluetooth 5.0, a pagina di l'urganizazione ùn elencu micca alcuna di e so specificazioni, ma hà revelatu chì avarà trè designazioni di mudelli - SM-A326B_DS, SM-A326BR_DS è SM-A326B.

Galaxy A32 5G, chì duveria esse u mudellu più prezzu di Samsung cù supportu di rete 5G quist'annu, secondu rapporti micca ufficiali è resi filtrati, uttene un display Infinity-V 6,5-inch cù un rapportu d'aspettu 20: 9, chipset Dimensity 720, memoria operativa 4 GB. , una camera quad, a principale deve avè una risuluzione di 48 MPx, un lettore di impronte digitali integratu in u buttone d'alimentazione, un jack 3,5 mm è NFC. U software sàviu duverebbe eseguisce Androidu 11 è a superstruttura One UI 3.0 è sustene a carica rapida cù una putenza di 15 W.

U smartphone hà ancu "visitatu" u famusu benchmark Geekbench 5 à a fine di l'annu passatu, induve hà puntuatu 477 punti in a prova di un core è 1598 punti in a prova multi-core.

In vista di e certificazioni sopra citate, hè prubabile chì u giant tecnologicu sudcoreanu svelerà u telefunu in e prossime settimane.

U più lettu d'oghje

.