Chiudi annunziu

Cum'è sapete, Samsung hè u capu di u mercatu in picculi schermi OLED, ma finu à l'annu prima di l'ultimu, ùn hà micca focu annantu à a produzzione di grandi schermi OLED per i dispositi cum'è laptops o televisioni. A cumpagnia hà avà annunziatu chì espansione a gamma di laptops cù schermi OLED questu annu, è hà publicatu un video in YouTube chì mette in risaltu e caratteristiche più impurtanti di questi pannelli.

Sicondu a so filiale Samsung Display, i display OLED di Samsung offrenu "culori filmici è ultra-puri" è tutti l'altri benefici di i schermi OLED, cum'è i neri profondi (0,0005 nits), un altu rapportu di cuntrastu (1000000: 1) è una grande visibilità in diretta. luce di u sole.

I display OLED di Samsung per questu segmentu offrenu ancu una copertura di spaziu di culore di 120% è una copertura HDR di 85%. U giant tecnologicu sudcoreanu hè previstu di revelà più nantu à i pannelli OLED per i laptops à u so avvenimentu The First Look dumani.

Samsung hà digià presentatu a so gamma di laptops per questu annu à a fine di l'annu passatu, ma nimu di i novi prudutti utilizanu display OLED. Tuttavia, puderia intruduce più laptops cù questi schermi questu annu. L'annu passatu, a so figliola hà furnitu pannelli OLED à Asus, Dell, HP, Lenovo è Razer. Avà u giant tecnulugicu dice chì pensa à presentà un pannellu OLED Full HD 15,6-inch.

U più lettu d'oghje

.