Chiudi annunziu

Cum'è a nostra nutizia precedente sapete, Huawei hà decisu di vende a so divisione Honor à a fine di l'annu passatu sottu a pressione crescente di sanzioni US. Pocu dopu, i raporti apparsu chì u fornitore di chip Qualcomm è l'oghje autonomu Honor eranu in discussioni per rinnuvà a so cullaburazione. Avete avà secondu u servitore Android Autorità cunfirmata da u situ cinese Sina Finance.

Più specificamente, u situ web sustene chì i partiti anu digià ghjuntu à un accordu, citendu fonti Honor. Sicondu ellu, Qualcomm ùn hà micca bisognu di l'appruvazioni di u regulatore per travaglià cù Honor, postu chì Honor ùn hè micca nantu à a lista negra di u Dipartimentu di u Cummerciu di i Stati Uniti.

si sò informace U situ web hè currettu, seria un "affare" maiò per Honor, postu chì l'approvvigionamentu di chip hè statu unu di i più grandi prublemi per ellu (è a so prima cumpagnia matri). Quandu Honor era sempre sottu à Huawei, era assai dipendente da i chips Kirin internu, chì u giant tecnologicu cinese (per mezu di a so filiale HiSilicon) ùn hè statu capace di pruduce per qualchì tempu per via di e sanzioni americane.

Qualcomm hè cunsideratu u capu glubale in chips, cusì una cullaburazione rinnuvata cun elli seria una grande vittoria per Honor. Se e cumpagnie anu daveru cuminciatu à travaglià inseme di novu, hè assai prubabile chì vedemu un smartphone Honor alimentatu da l'ultimu chip flagship di Qualcomm, u Snapdragon 888, più tardi questu annu.

U più lettu d'oghje

.