Chiudi annunziu

Pigliò un pocu di più di i so patroni avissiru vulutu, ma per i telefoni di serie Samsung Galaxy S10 Infine, una aghjurnazione stabile cù l'interfaccia d'utilizatore One UI 3.0 hè stata liberata. À u mumentu, l'utilizatori in Švý l'anu ricivutucarsku, ma ùn deve esse longu prima chì si sparghje in altri paesi.

Hè da nutà chì quelli chì anu participatu à u prugramma One UI 3.0 beta per a serie Galaxy S10, ùn puderanu micca avè l'aghjurnamentu oghje o in qualchì tempu dopu sta settimana. Per esempiu beta tester chì utilizanu smartphones Galaxy Ramintate vi 20 a Galaxy Nota 20 Ultra hà ricivutu un aghjurnamentu stabile uni pochi di ghjorni dopu à i tester Androidem 10/One UI 2.5 cusì u listessu pò esse veru per a serie Galaxy S10. Pò ancu piglià una settimana o duie per ghjunghje à tutti l'utilizatori.

Sè vo site u pruprietariu di un telefuninu seriale Galaxy S10, pudete verificà a dispunibilità di l'aghjurnamentu aprendu Settings, toccu l'opzione Actualizazione di u software è selezziunate una opzione Scaricate è installate.

Solu per ricurdà - One UI 3.0 porta, tra l'altri cose, widgets migliurati nantu à a visualizazione sempre in visualizazione, un pannellu di paràmetri rapidi riprogettatu è notificazioni, DeX wireless, megliu paràmetri di u teclatu, a capacità di aghjunghje e vostre proprie immagini o video à a chjama. schermu, eliminazione più faciule di cuntatti duplicati è a capacità di edità più cuntatti in una volta è, infine, ma micca menu, un focusu automaticu di a camera mejoratu o un menu di Settings più chjaru.

U più lettu d'oghje

.