Chiudi annunziu

Comu sapete, a maiò parte di i schermi OLED utilizati da l'iPhone 12 sò furniti à Apple da Samsung, o piuttostu a so filiale Samsung Display. Un quartu hè statu furnitu da LG, ma a catena di fornitura duverebbe vede sfarente questu annu. Sicondu un novu rapportu da i media sudcoreani, i dui mudelli iPhone 13 più caru vantaranu a tecnulugia LTPO OLED furnita esclusivamente da a filiale di u giant tecnologicu.

Fonti di u situ web coreanu The Elec, chì hà purtatu l'infurmazioni, dicenu chì Apple lanciarà un totale di quattru mudelli iPhone 13 quist'annu, dui di i quali presentanu pannelli OLED LTPO cù una freccia di rinfrescante di 120 Hz. Si dice chì LG Display resta u fornitore d'Apple, ma datu chì a cumpagnia ùn hè ancu capace di "spew out" un numeru abbastanza di pannelli LTPO OLED d'alta qualità, u giant di a tecnulugia di Cupertino s'appoghjarà solu à Samsung per i so dui mudelli più putenti.

Apparentemente, LG ùn serà micca capaci di furnisce Apple cù i so display LTPO OLED prima di l'annu prossimu, ma Samsung Display hà digià pianificatu di aumentà a capacità di produzzione di pannelli LTPO OLED in anticipazione di a nova serie iPhone. Sicondu u situ web, puderia cunvertisce una parte di a so linea di produzzione A3 in Asan à a produzzione LTPO. A linea hè avà dettu chì hè capace di pruduce 105 fogli di visualizazione per mese, ma a cumpagnia puderia cambià per pruduce 000 LTPO OLED sheets per mese.

LG pò attualmente pruduce solu 5 fogli di pannelli LTPO OLED per mese in a so fabbrica in Paju, in ogni modu, hà pensatu à stallà l'equipaggiu supplementu quì per l'annu prossimu per aumentà a capacità di produzzione à 000 fogli per mese.

U più lettu d'oghje

.