Chiudi annunziu

L'avvenimenti tecnulugichi sò una grande opportunità per i startups per fà cunnosce è mustrà i so prudutti à u publicu. Tuttavia, per via di l'epidemie di coronavirus, tutti i grandi avvenimenti tecnologichi di l'annu passatu sò stati fatti virtualmente, chì ùn era micca assai benefica per e piccule imprese chì chjamanu un locu in u sole. Ma più di una decina di startups chì Samsung sustene cum'è parte di u prugramma C-Lab Outside sò furtunati - u giant tecnulugicu li darà un aiutu è li porterà à u stadiu virtuale di a fiera CES 2021.

Samsung mostrarà sia l'iniziu di u prugramma C-Lab-Outside sia i prughjetti di u prugramma C-Lab Inside à u CES 2021. U primu mintuatu hè statu creatu in 2018 cum'è una piattaforma per accelerà a crescita di a scena di startup in Corea di u Sud. U sicondu hè sei anni più vechju è hè statu creatu cù u scopu di aiutà l'impiegati di Samsung à trasfurmà e so idee unichi è innovatori in pratica.

In particulare, Samsung sustenerà i seguenti prughjetti C-Lab Inside à a fiera: EZCal, una applicazione automatizata per a calibrazione di a qualità di l'imaghjini TV, AirPocket, un dispositivu portatile di almacenamentu di l'ossigenu, Scan & Dive, un dispositivu di scansione di tessuti IoT, è Food & Sommelier, un serviziu pensatu à truvà i migliori abbinamenti cibi è vini.

Inoltre, Samsung mostrarà un totale di 2021 startups chì participanu à u prugramma C-Lab Outside à CES 17, chì copre una varietà di aree tecnologiche. Alcuni di i so cuncetti potenzialmente più innovatori includenu un stadiometru intelligente è scala per i zitelli, un strumentu di creazione di avatar in diretta chì utilizeghja tecnulugia di realtà aumentata è virtuale, o un strumentu di cuncepimentu di moda alimentatu da AI.

Specificamenti, sti cumpagnie sò: Medipresso, Deeping Source, Dabeeo, Bitbyte, Classum, Flexcil, Catch It Play, 42Maru, Flux Planet, Thingsflow, CounterCulture Company, Salin, Lillycover, SIDHub, Magpie Tech, WATA è Designovel.

U più lettu d'oghje

.