Chiudi annunziu

Samsung cum'è parte di u so avvenimentu virtuale CES 2021 in più di novi TV Neo-QLED hà ancu introduttu novi soundbars. Tutti prumettenu una qualità di sonu mejorata, è alcuni vantanu ancu supportu per AirPlay 2 è l'assistente vocale Alexa o l'autocalibrazione.

A soundbar flagship hà ricevutu un sonu di canali 11.1.4 è supportu per u standard Dolby Atmos. L'HW-Q950A presenta l'audio di 7.1.2 canali (è dui canali treble) è un set separatu di parlanti wireless 4.0.2. Samsung hà ancu annunziatu un kit surround wireless 2.0.2-channel per selezziunati mudelli Q-series. Stu set hè ancu cumpatibile cù u mudellu HW-Q800A, una soundbar 3.1.2-canale chì sustene Dolby Atmos è DTS: X standard.

Quandu sò assuciati cù i TV intelligenti di a serie Q di Samsung, selezziunate mudelli di e novi soundbars ponu prufittà di una funzione chjamata Q-Calibration, chì calibra l'output di u sonu secondu induve sò. A funzione usa un micrufonu in u centru di a TV per registrà l'acustica di a stanza, chì deve esse risultatu in una migliore chiarità di u sonu è effetti di sonu surround. Certi mudelli anu ancu a funzione Space EQ, chì usa u microfonu in u subwoofer per aghjustà a risposta di i bassi.

Simile à i novi smart TV di Samsung, mudelli selezziunati di i novi soundbars supportanu a funzione AirPlay 2. Altre funzioni includenu supportu per l'assistente vocale Alexa, Bass Boost o Q-Symphony. Bass Boost aumenta e frequenze basse di a soundbar di 2dB, mentri Q-Symphony permette à a soundbar di travaglià inseme cù i parlanti di a TV per un sonu più riccu. Tuttavia, funziona solu cù i televisori intelligenti di a serie Q di Samsung.

Samsung ùn hà ancu annunziatu quantu costaranu e novi soundbars o quandu saranu in vendita.

U più lettu d'oghje

.