Chiudi annunziu

Malgradu a pandemia di coronavirus, Samsung hà fattu assai bè finanziariamente l'annu passatu. Avà a cumpagnia hà publicatu i so estimi di ingaghjamentu per l'ultimu trimestre di l'annu passatu, è basatu annantu à elli, aspetta risultati assai boni, soprattuttu grazia à forti vendite di chips è display.

In particulare, Samsung aspetta chì e so vendite per u quartu trimestre di l'annu passatu ghjunghjenu à 4 trilioni di vinti (circa 61 trilioni di corone) è u prufittu operativu aumenterà à 1,2 trilioni di vinti (circa 9 miliardi di corone), chì seria un aumentu annu di 176. %. In quantu à tuttu l'annu passatu, u prufittu serà di 26,7 trilioni di vinti (circa 35,9 miliardi di CZK), secondu a stima di u giant tecnologicu.

Malgradu a vendita di smartphone più debule in 2020, guidata da vendite di punta più bassa di ciò chì era previstu Galaxy S20 è u forte lanciamentu di l'iPhone 12, Samsung pare di fà eccessivamente bè finanziariamente, soprattuttu grazia à una solida vendita di schermi è chips semiconduttori. Ancu s'ellu ùn hà micca divulgatu cifre dettagliate, l'analisti aspettanu chì 4 trilioni di vinti (circa 78,5 miliardi di corone) di i 9 trilioni di profitti stimati sò vinuti da a so attività di semiconduttori, mentre chì 2,3 trilioni di vinti (circa 45 miliardi di corone) anu dettu chì puderia vene da a so attività di semiconduttori. a so divisione di smartphone.

Samsung deve revelà i risultati finanziarii cumpleti in pochi ghjorni. Hà annunziatu novi TV sta settimana Neo-QLED è u 14 di ghjennaghju lanciarà i novi telefoni di punta Galaxy S21 (S30) è novi cuffie wireless Galaxy Buds Pro.

U più lettu d'oghje

.