Chiudi annunziu

U primu smartphone indipendente Honor - Honor V40 - ghjunghjerà in pochi ghjorni, in particulare u 18 di ghjennaghju. Questu hè statu cunfirmatu da a cumpagnia stessu attraversu a reta suciale cinese Weibo.

Honor hà publicatu ancu un brevi clip in Weibo chì mostra u telefunu (più precisamente, u so frontale). A novità hà una visualizazione curva cù frames minimi è un doppiu pirtusu situatu à a manca. U disignu hè sorprendentemente simili à u smartphone Huawei nova 8 Pro 5G, chì hè ghjustu in vendita oghje.

Sicondu infurmazioni non ufficiali, l'Honor V40 riceverà un display OLED di 6,72-inch cù supportu di freccia di rinfrescante di 120 Hz, u novu chipset di punta di MediaTek Dimensity 1000+, 8 GB di RAM, 128 o 256 GB di memoria interna, una camera quadru cù una risoluzione. di 64 o 50, 8, 2 è 2 MPx, una batteria cù una capacità di 4000 mAh, supportu per a carica rapida cù una putenza di 66 W è u software deve esse custruitu. Androidcù 10 è l'interfaccia d'utilizatore Magic UI 4.0.

Cum'è sapete da a nostra notizia precedente, Huawei vendutu da Honor in nuvembre di l'annu passatu, perchè si truvò "sottu una pressione enormosa" per via di sanzioni americane sempre più strette. U "novu" Honor hà digià revelatu e so ambizioni per questu annu, è ùn sò micca timidi - vuleria vende 100 milioni di smartphones in u mercatu cinese è cusì diventà u numeru unu. In ogni casu, avarà da luttà per a supremazia cù a so prima sucietà parent Huawei, chì, cù l'aiutu di l'Onore, hà finu à avà unswervingly guvernatu u più grande mercatu di smartphone in u mondu.

U più lettu d'oghje

.