Chiudi annunziu

A presentazione di u novu chipset più putente da Samsung era inizialmente prevista à a fine di l'annu passatu. Ma à a fine, a cumpagnia coreana hà ringraziatu i so sustenitori per a so pacienza. Chipset Exynos 2100 chì secondu a filtrazione, offre prestazioni paragunabili à u Snapdragon 888 in competizione da Qualcomm, serà presentatu da a cumpagnia in un avvenimentu separatu u marti 12 di ghjennaghju. A presentazione di u chipset precederà a presentazione ufficiale di i telefoni di a serie di dui ghjorni Galaxy S21, in u quale i chipsets citati seranu tick.

Simile à u Snapdragon 888, l'Exynos 2100 prufittà di u prucessu di fabricazione EUV di 2100 nanometri. Questu hà da assicurà un rendimentu più altu cù una migliore efficienza di l'usu di l'energia. Apparentemente, l'Exynos 2,9 duveria avè un core "ultra-performance" cù una freccia di 2,8 GHz, trè nuclei cù una freccia di 2,4 GHz è quattru nuclei di risparmiu di bateria cù una freccia di clock finu à 78 GHz. Quessi deve esse cumplementati da u chip graficu Mali-GXNUMX è supportu di rete di quinta generazione.

L'ultima generazione di u chipset Exynos ùn puderia micca ghjunghje à un livellu di qualità simili à u Snapdragon cuncurrenti, ma Samsung promette sta volta. chì "ridefinisce u standard di sperienza premium in i dispositi mobili". Sia chì e prumesse di u giant tecnulugicu coreanu saranu realità, avemu da scopre à l'inaugurazione, chì avarà da u marti 12 di ghjennaghju da 19:00 u nostru tempu. Cumu aspettate u novu chipset flagship da Samsung? Pensate chì u rivalu Snapdragon supererà sta volta? Sparte a vostra opinione cun noi in a discussione sottu à l'articulu.

U più lettu d'oghje

.