Chiudi annunziu

L'Associazione Tecnulugia di u Cunsumu, urganizatore di l'annuale Consumer Electronics Show (CES), hà annunziatu i vincitori di i CES 2021 Innovation Awards. Dispositivi, piattaforme è tecnulugia in 28 categurie anu ricevutu u premiu. In a categuria di i dispositi mobili, hè stata vinta da 8 smartphones, trè di i quali eranu da a "stabile" di Samsung.

In a categuria mobile, i smartphones anu specificamente ricevutu u premiu Samsung Z Flip 5G, Samsung Galaxy Nota 20 5G/Galaxy Nota 20 Ultra 5G, Samsung Galaxy A51 5G, OnePlus 8 Pro, ROG Phone 3, TCL 10 5G UW, LG Wing è LG Velvet 5G.

Un "pannellu d'elite di esperti di l'industria" custituitu da 89 persone hà elogiatu u telefunu di gamma media Galaxy A51 5G per "un grande valore per i clienti", mentre chì u flagship OnePlus 8 Pro hè statu chjamatu da l'esperti laconicamente "un smartphone premium mobile".

L'Asus ROG Phone 3, invece, hè statu elogiatu per u so design di rinfrescante, sonu premium è "disegnu simplice ma futuristicu focalizatu in u ghjocu". Un premiu separatu hè andatu à u controller dedicatu Asus ROG Kunai 2 per ellu è u so predecessore, u ROG Phone 3, chì, secondu i critichi, "furnisce una sperienza di ghjocu perfettamente immersiva grazia à u so disignu modulare chì crea novi modi di ghjucà".

L'edizione di quist'annu di a più grande fiera di u cunsumu è di a tecnulugia di l'informatica in u mondu principia ufficialmente l'11 di ghjennaghju è durà finu à u 14 di ghjennaghju. A causa di a pandemia di coronavirus, sta volta si farà solu in linea.

U più lettu d'oghje

.