Chiudi annunziu

Ancu se l'avvenimentu principale di ghjennaghju per i fan di Samsung serà a presentazione ufficiale di a serie attesa. Galaxy S21, u fabricatore coreanu prepara ancu una quantità di altri mudelli. Sta settimana, per esempiu, un prezzu accessibile hè ghjuntu in i mercati asiatichi Galaxy M02s, ma à a fine di u mese duvemu aspittà un altru mudellu dispunibule in u mondu da a classe media. Ùn sapemu micca a data esatta di liberazione, ma u lanciu di Samsung Galaxy A72 deve esse fora di a porta ormai. In u passatu, pudemu gudiri un smartphone nantu à i renders filtrati, Pudemu avà piglià un ochju più vicinu in i ritratti veri, ancu s'è u so aspettu hè un pocu marcatu da a cinta di maschera.

Grazie à l'imaghjini novi, pudemu cunfirmà a correttezza di i renditi previ. U telefunu, chì u so predecessore pudete truvà attualmente in i magazzini domestici per un prezzu di circa 11 corone, daveru offre a camera quadrupla prumessa prima. Leaks anu digià revelatu chì u sensoru principale deve avè una risuluzione di 64 megapixels, a lenti wide-angle deve sparà à una risuluzione di 12 megapixels, è l'altri dui duveranu risolve per 5 megapixels. In i ritratti vedemu cinque "lenti", ma u quintu hè più prubabilmente un diodu LED. A fuga cunfirma ancu a prisenza di un jack di 3,5 mm, chì ùn hè più cusì cumunu cum'è prima. Galaxy L'A72 duveria offre un enorme display AMOLED di 6,7-inch, un chipset Snapdragon 720 è 6 o 8 gigabyte di RAM.

Samsung hà presentatu l'ultima volta u predecessore di u telefunu in dicembre 2019 è l'hà lanciatu un mesi dopu. Allora a cumpagnia coreana hà pigliatu un pocu ritardu sta volta. Ti piace preparatu Galaxy A72? Sparte a vostra opinione cun noi in a discussione sottu à l'articulu.

U più lettu d'oghje

.