Chiudi annunziu

Uni pochi ghjorni dopu chì u cuncettu di u telefuninu plegable hè diventatu publicu Samsung Galaxy Piega 3, i resi di cuncettu di u prossimu smartphone flessibile di u giant tecnulugicu sudcoreanu sò filtrati in l'aria - Galaxy Z Flip 3. Sicondu elli, avarà un disignu di càmera simili à i telefoni in a serie Galaxy S21 (S30) è a sopra citata Fold.

I resi, prima rappurtati da u situ coreanu meeco.kr, mostranu u Flip 3 in un elegante schema di culore viola chjaru cù bordi d'oru. U modulu triple camera hè ancu purtatu in u culore d'oru. Inoltre, l'imaghjini mostranu una grande visualizazione esterna di forma quadrata chì a linea di fondu hè allinata cù a linea di fondu di u modulu di foto, è pudemu ancu avvistà un pirtusu in a visualizazione principale.

Sicondu rapporti non ufficiali finu à avà, u Flip 3 riceverà una schermu AMOLED cù una diagonale di 6,7 o 6,9 inch, una risoluzione di 1080 x 2636 pixel è supportu per una freccia di rinfrescante di 120 Hz, un display esternu cù una diagonale di 1,81 o 3 inch (rispettu à i so predecessori, puderia esse da un aumentu di 0,71 o 1,9 inch), un meccanismo di curvatura migliuratu, chipset Snapdragon 855 Plus o Snapdragon 865, 256 o 512 GB di memoria interna, una batteria cù una capacità di 3900 mAh ( in i predecessori, a capacità era 3300 mAh) è supportu per a carica rapida cù una putenza di almenu 15 W. Samsung l'utilizaria cum'è in u casu di l'uriginale. Flip puderia offre in duie varianti - senza è cù supportu di rete 5G, mentre chì a seconda puderia avè un chip più veloce cum'è prima.

U telefunu deve esse lanciatu in qualchì tempu in u primu trimestre di questu annu.

U più lettu d'oghje

.