Chiudi annunziu

Quist'annu, Samsung vole diventà una cumpagnia chì mette u cliente prima. U vicepresidentu di u Cunsigliu è CEO di u giant tecnologicu sudcoreanu Kim Ki-nan hà dettu questu in l'occasione di a celebrazione di l'annu novu.

L'annu passatu hà vistu cambiamenti radicali suciali è ecunomichi in a sucità è l'ecunumia, è questu annu, in e parolle di u patrone di Samsung, deve esse "u primu à risponde à i cambiamenti è preparate per u futuru". In particulare, questu significa chì Samsung deve "turnà in una cumpagnia creativa induve a sfida è l'innuvazione vive è respira, è induve u cliente hè in u centru di l'attenzione, è chì aumenta u valore di u cliente è migliurà l'esperienza di u cliente".

Queste dichjarazioni s'applicanu à Samsung Electronics in generale, micca solu à u segmentu mobile. Kim hà aghjustatu chì per adattà à a "nova normale" è esse megliu cà l'altri, u giant tecnulugicu deve fà alcuni cambiamenti necessarii quist'annu è cuntinuà à "custruì relazioni cù i partenarii, e cumunità lucali è a prossima generazione mentre risponde attivamente à e dumande suciali".

Samsung hà digià rispostu à i cambiamenti di u mercatu causati da a pandemia di coronavirus l'annu passatu - per esempiu, aiutendu i produttori di maschere à aumentà a capacità di produzzione attraversu a so cumpetenza in fabbriche intelligenti, è ancu donate milioni di dollari à l'urganisazioni chì cumbattenu a pandemia.

Temi:

U più lettu d'oghje

.